Beantwoord

E-mail gehad over verbetering unlimited abonnement maar ik heb nog de oude voorwaarden

  • 16 June 2021
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedemorgen!

Ik heb eergisteren een e-mailtje gehad van KPN betreffende een upgrade van mijn KPN-abbo. Volgens het mailtje zou de verbetering per onmiddellijke ingang in werking treden maar in mijn KPN-app staat mijn abbo nog steeds op de oude voorwaarden.

graag even je licht hier over laten schijnen aub.

Bij voorbaat mijn dank, mvg Mark

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 22 June 2021, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Helter Skelter, welkom op ons forum!
Ik zie zo geen wijzigingen in de abonnementen staan in de afgelopen dagen!
Ging het niet toevallig over een upgrade in het netwerk? Dat zal voornamelijk effect hebben op de snelheid en het bereik van het netwerk maar als je al goede dekking had merk je daar niet persé iets van.

Als het iets anders betreft kijk ik misschien ergens overheen, zou je een screenshot van het mailtje kunnen plaatsen? (zonder privégegevens erop)

Reputatie 7
Badge +20

@Helter Skelter ik heb niets meer van je gehoord, ben je er nog achter gekomen waar deze mail over ging?

Goedemorgen Thomas,

 

dit mailtje heb ik 15 juni gehad:

 

Reputatie 7
Badge +20

Ahh, die wijziging. De unlimited abonnementen zijn inderdaad wat gewijzigd. (zie ook dit topic). 
Ik zie dat je vroegtijdig verlengd hebt met een unlimited abonnement maar die gaat pas in op 13-08 dus tot die tijd verandert er nog niks aan jouw specifieke abonnement maar straks krijg je dus de bovenstaande voorwaarden.

Ok, duidelijk!

Bedankt voor de info, gr Mark