Beantwoord

Eenmalig akkoord voor claim lukt niet ivm technische storing / wanneer uitbetaald

  • 2 December 2020
  • 76 reacties
  • 1788 keer bekeken

Reputatie 1

Via de consumentenclaim heb ik een mail van KPN ontvangen waarin ik met een link akkoord moet geven op uitbetaling van mijn claim. Echter blijft hij maar aangeven dat er een technische storing is. Telefonisch kan niemand me helpen want ze weten niet waar het over gaat. 

 

Ook kan niemand me aangeven of er gewoon een fout op de site is nu.

 

Geschiedenis wissen, andere browser, het maakt allemaal niet uit.

 

Wie kan er laten weten wat er aan de hand is.

en wanneer dit is opgelost?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 December 2020, 20:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

76 reacties

Dit heb ik dus ook, ben nu met iemand van de klantenservice in gesprek. (Wacht al 15 minuten) gisteren op de chat ook geen hulp! Wie van KPN kan ons helpen?

Reputatie 1

Fijn dat er iemand hetzelfde heeft. Ik ga ook weer bellen had gisteren heel apart figuur aan de lijn, wat door gegaan heeft geen idee. Zei niks over zijn oplossing. 

Badge +19

Ik denk dat de klantenservice hier echt mee kan. Je kan beter even wachten op een reactie van een moderator. 

Reputatie 1

Ze zeggen ook steeds dat we bij de consument claim moeten zijn. Ze zijn niet op de hoogte. Heel frustrerend. 

Reputatie 1

Nou ze sturen mij naar Consumentenclaim, die zou de verkeerde link gestuurd hebben. Nou prima, dat is natuurlijk niet waar. Maar ze  zijn bij de klantenservice niet op de hoogte van deze actie. Heb nu consumentenclaim ingeschakeld die krijgen ook meer klachten dat de link niet werkt. Dus KPN los dit op!!! En zorg dat er mensen bekend zijn met deze claim dat je je klanten kan antwoorden als er vragen zijn. En ze niet met een kluitje in het riet sturen. Hee jammer dat de service steeds meer achteruit gaat.

 

Badge +19

Het is natuurlijk ook niet echt iets voor de klantenservice lijkt me.

Reputatie 1

Nee maar waar moeten we dan terecht? Iemand moet er toch vanaf weten, al is het maar een afdeling die zich met die claim bezighoudt maar daarover vind je niets op internet. Dus ik moet ergens beginnen. En dat is bij de klantenservice. Want reageren op de mail gaat niet dat is noreply@kpn.com??????

Badge +19

Een medewerker hier zal je verder helpen maar ook hier is het heel erg druk. Wachttijd is momenteel 5 dagen.

Reputatie 1

Tja zo is er altijd iets, maar zal vast goed komen. Zeker als ik hoor dat er al meer klachten zijn van mensen bij KPN en bij Consumentenclaim.

Badge +19

.

Reputatie 1

Nee, juist een te duur betaalde telefoon.

Nou de eerste keer dus 47 minuten in de wacht gestaan, toen werd de hoorn erop gegooid, daarna weer gebeld, 15 minuten. Ze weten inderdaad van niks, maar iemand die hoger in de boom zit, zou erachter aan gaan. Dus wordt vervolgd! En over het feit dat dit niet iets is voor de klantenservice? Nee misschien niet, maar zij zijn wel ons aanspreekpunt, daarbij gaat de link ook naar de website die onder de klantenservice staat...

Reputatie 1

oh dan ben jij ook nog niet veel wijzer. Ik ben in mei geebeld door iemand die hoger op zit. Dus ben aan het kijken of ik haar nummer nog kan vinden dan bel ik haar. Bij consumentenclaim waren ook al meerdere klachten gekomen. Maar je zou verwachten dat ze bij KPN ineens meer van deze vragen zien dat er iemand in de boom klimt maar goed..we houden elkaar op de hoogte @Raf1 

Gaan we zeker doen! @DagmarM !

Reputatie 1

Ik had het nummer gevonden van de dame die me toen gebeld had. Maar dat blijkt niet helemaal iemand te zijn die nog boven de klantenservice zit. Het was van de overstap service. Hij heeft wel voor me gekeken maar kon ook niet zo 123 vinden bij wie dat werkelijk lag. Dus denk dat het toch even afwachten is, maar hoe meer mensen even laten weten dat de link niet werkt, dan moet er toch iemand gaan wakker worden lijkt me zo. Dus blijft nog even afwachten...maar wel jammer want zo duurt t nog langer voor we ons geld terug hebben. @Raf1 

Reputatie 1

@Raf1 ik heb de mail van KPN doorgestuurd naar vragen@claimservice.nl om het uit te laten zoeken, Zij hadden al meer klachten ontvangen. Zij hebben me net teruggemaild dat mijn JA al bij hun binnen was gekomen en dat ik daarom een error kreeg. Misschien moet jij ze ook even contacten, wellicht is het bij jou ook zo gegaan? Suc6

Topper! Ga ik dat even doen! @DagmarM 

Reputatie 7
Badge +30

@Raf1 ik heb de mail van KPN doorgestuurd naar vragen@claimservice.nl om het uit te laten zoeken, Zij hadden al meer klachten ontvangen. Zij hebben me net teruggemaild dat mijn JA al bij hun binnen was gekomen en dat ik daarom een error kreeg. Misschien moet jij ze ook even contacten, wellicht is het bij jou ook zo gegaan? Suc6

 

Hoi @DagmarM@Raf1, welkom op het forum! Ik zie dat jij al een antwoord hebt gekregen, Dagmar. Ik kan hier, vanuit KPN, bevestigen dat dit inderdaad het geval is. De link is eenmalig te gebruiken.  Als je dan ook een foutmelding krijgt, dan betekent dit dat het antwoord al gegeven is. Hetzij omdat je misschien per ongeluk dubbel hebt geklikt. Dan is de eerste keer al doorgekomen en krijg je voor die tweede klik dan gelijk erachteraan de foutmelding. Of omdat wellicht iemand anders in je huishouden die toegang heeft tot de mail het antwoord al gegevens heeft.

Hi, @Erik_ , kun je aangeven of mijn beide mailtjes ook zijn bevestigd aangezien ik ook dezelfde meldingen krijg? Wat fijn dat het voor jou goed is gegaan @DagmarM 

Reputatie 1

Ja ik vind t ook fijn, maar toch raar dat je niet een bevestiging of zo krijgt, of bijv de melding, u heeft al een keuze gemaakt ofzo.. Maar goed. Hopelijk lost t voor jou ook snel op @Raf1 . Thx @Erik voor je reactie

Reputatie 7
Badge +30

Dat zou inderdaad handig zijn, als je een dergelijke melding krijgt. Heb ik in ieder geval even als feedback doorgegeven.

@Raf1, als je het zeker wilt weten of het goed als een ‘Ja’ is binnengekomen kun je het beste even mailen naar het claimservice adres. Wij kunnen dat hier namelijk niet inzien.

@Erik_ maar hoe kun je dat dan wel met zekerheid zeggen tegen @DagmarM ? Het lijkt wel alsof jullie met uitbetalen express je klanten niet te woord wilt staan of doen alsof jullie er niks vanaf weten. Ik ben hier al sinds woensdag, nadat ik jullie mailtjes heb ontvangen, mee bezig. Via Messenger wordt ook gezegd dat er zo snel mogelijk contact wordt opgenomen, nu zijn we al weer een aantal dagen verder nog niks gehoord. Maar ja, dat verbaasd me ook niets als jullie moeten uitbetalen.. overigens heeft de claimservice aangegeven dat er wel een akkoord is binnen gekomen als je deze melding krijgt, misschien handig om ook te delen met de andere medewerkers van de klantenservice...

Reputatie 1

@Erik_ @Raf1 Dit heb ik gekregen per mail van Consumenteclaim service

 

Dank je wel @DagmarM ! Dus @Erik_ zoals hierboven wordt weergegeven kunnen jullie dat wel inzien! Jammer dat jullie je klanten weer voorliegen… zo jammer dit 😥

Reputatie 1

@Erik_ @Raf1 Ik heb verder nog niets gehoord maar ik ga er vanuit dat KPN consumentenclaim juist heeft geïnformeerd. Het klopt dat ik om 11u die dag de link heb gebruikt dus dat was voor mij wel een geruststellende bevestiging. Echter ook raar dat er niet een bevestiging per mail komt dat is voor de meeste mensen toch wel fijn en zeker om verwarring of onduidelijkheden te voorkomen.

 

Bijv. nu met de mail voor de KPN weken krijg je ook na aanmelding een bevestiging….moet niet moeillijk zijn en lost een hoop ellende op.

 

Tis jammer dat KPN niet een aparte afdeling hier van maakt of bijv. wel een replymail.

 

@Raf1  hoop dat consumentenclaim jou ook nog uitsluitsel kan geven.