Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21677 keer bekeken

Reputatie 1

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

 

 

Update: 11-12-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Is het nog steeds mogelijk? Dan graag de aanpassing.
Hi @BrendaBolte. Je bedoelt de BTW vermelding? Ja dat kan. Kun je je gegevens (postcode/huisnummer/06-nummer/klantnummer) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Gebeurd. Ik zie alleen nergens waar ik mijn mobiel moet invullen.

Avast bedankt!
Reputatie 7
Badge +25
Sorry @BrendaBolte, had ik er wel even bij kunnen zeggen. Wil je het 06-nummer nog vermelden bij 'Persoonlijke opmerkingen'? Alleen voor mij en voor jou te zien natuurlijk.
Sorry @BrendaBolte, had ik er wel even bij kunnen zeggen. Wil je het 06-nummer nog vermelden bij 'Persoonlijke opmerkingen'? Alleen voor mij en voor jou te zien natuurlijk.
Super gelukt.

Kunt u die van mijn vriend ook gelijk doen. Moet alleen even een account aan maken.
Reputatie 7
Badge +25
Bij jou staat het nu aan Brenda. Als jouw vriend exact hetzelfde doet als jij, da regelen we dat!
Hierbij alles ingevuld.

Nogmaals bedankt!
Reputatie 7
Badge +25
Dat is snel! Ook geregeld. 🙂
Hallo @Bart_ op 7 juni heb ik meteen de gevraagde gegevens ingevuld op mijn KPN-profiel. Volgens mij ben ik vergeten aan te geven dat ik dat gedaan heb. Dit ivm met BTW gegevens op factuur KPN-mobiel
Reputatie 7
Badge +30
Dat kan goed kloppen, @Kees Izelaar 😉. Bij dezen heb ik het voor je aangevraagd en je zult het op de volgende factuur moeten zien.
Ik zou graag de BTW specificaties op mijn factuur terug zien. Hoe zet ik dit aan?

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Machieltjuhhh, welkom! Je kunt dit zelf niet aanzetten, dat moeten wij voor je doen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan regel ik dit voor je 🙂
Ha @Erik_ , super! Ik heb de gegevens ingevuld.
Reputatie 7
Badge +30
Top, dank je. Bij dezen heb ik het aangepast Het wordt vanaf je volgende factuur verwerkt.
Hoe krijg ik een btw specificatie van mijn facturen?

*Admin: reactie aangepast en verplaatst naar verzameltopic.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Strijker1! Wij kunnen dit voor je aanzetten. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Beste KPN,

Graag zou ik een BTW specificatie willen zien op al mijn toekomstige facturen van mijn mobiele abonnement.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha @EstherM, welkom! Wordt geregeld voor je! Het kan net iets te laat zijn voor de volgende factuur, mocht je die dan alsnog willen, kan je daar t.z.t. hier gewoon om vragen, we sturen je dan een kopie toe.
Ik wil graag btw op mijn factuur en met terugwerkende kracht op de facturen april, mei en juni 2019. Kan iemand dat voor mij doorgeven? Of zeggen hoe/aan wie ik dat moet doorgeven?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Ik wil graag btw op mijn factuur en met terugwerkende kracht op de facturen april, mei en juni 2019. Kan iemand dat voor mij doorgeven? Of zeggen hoe/aan wie ik dat moet doorgeven?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hi @Liset Hamming Dat kunnen we voor je regelen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Hah @Liset Hamming, ik zie dat we jouw gegevens nog niet hebben. Heb je onze hulp nog nodig? We zien graag je reactie (en gegevens) tegemoet! 🙂
Ik zou graag de BTW willen zien op mijn facturen (Prive abonnement). Uit andere posts op het forum zag ik dat dit mogelijk was.
Ook indien mogelijk zou ik graag de factuur per email willen ontvangen.

mvg

Thomas

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @ThomasN Daar kan ik je bij helpen, maar dan heb ik wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo @ThomasN Daar kan ik je bij helpen, maar dan heb ik wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hi bart, ik heb het al met de lkantenservice via telefoon geregeld, dank anyways 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Uitstekend, @ThomasN Goed om te horen!
Badge
Ik wil graag BTW vermeld hebben op mijn factuur. Hoe kan ik de BTW op min factuur krijgen?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic