Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21678 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Is het mogelijk om het BTW bedrag op de facturen van mijn mobiele abonnement te plaatsen? 
Dit bedrag staat er nu niet op.

*Admin: verplaatst naar het algemene BTW topic

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Fredje1965, Kun je jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zet ik de gewenste specificatie voor je aan. 

Jeroen, heb dit gedaan. En alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +19

BTW specificatie zal vanaf de volgende factuur automatisch worden getoond. Voor de factuur van deze maand heb ik deze nog even nagestuurd @Fredje1965 

Kunt u bij mij ook de BTW specificatie activeren.

Dank en groet.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Wim Sch, kun je jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zet ik de gewenste specificatie voor je aan. 

Beste Jeroen, mij profiel is aangepast.

Groet, Wim

Reputatie 7
Badge +17

Beste Jeroen, mij profiel is aangepast.

Groet, Wim

Done :)

Hallo,

Ik wil graag ook de BTW vermeld hebben op mijn facturen van mijn mobiele abonnement. Ik heb reeds een eerste factuur ontvangen op 19 okt jl. Ook voor deze factuur ontvang ik graag een nieuwe met BTW. 

Alvast dank, 

groeten, Map van Dijk

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Map van Dijk

Het is aangepast, de volgende factuur die jij ontvangt heeft de BTW specificatie.

Hallo Hanna,

dank voor de snelle actie.

Kan ik ook de eerste factuur met terugwerkende kracht met BTW ontvangen?

 

groeten, Mariëtte 

Reputatie 7
Badge +17

@Map van Dijk Verstuurd! Kan even duren voordat je de mail ontvangt :blush:

Hi, ik wil graag btw vermeld op mijn facturen.

graag ook op mijn oude facturen vanaf okt 2020. Is dit mogelijk?

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marleenvbrummen! Ja hoor, dat is mogelijk: we kunnen dit vanaf de komende facturen standaard vermelden en je kopieën van de BTW specificatie met terugwerkende kracht digitaal toesturen!

Snelste manier om dit te regelen is door met ons te bellen of te chatten: 

  • Telefonisch zijn wij bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Wil je het via het Forum regelen, noteer je dan de juiste klantgegevens in jouw Forum profiel? Op de gegevens die je nu ingevuld hebt, is namelijk geen abonnement terug te vinden.

Ook ik wil graag een BTW factuur van mijn aangeschafte S21 Ultra.

En ik kan deze niet vinden in mijn email of MijnKpn.

Goedemorgen,

 

Ik zou graag de BTW vermeld zien op mijn (telefoon/mobiel internet) facturen, kunnen jullie daar bij helpen?

 

Hartelijk dank. 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Beste,

Ik wil graag de BTW op de factuur van mobiel vermeld zien.

Kunt u dit voor mij regelen? Alvast bedankt. 

Met vriendelijke groet, 

Nihat

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Basvankaam en @NBRN, het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met de telefonische klantenservice of een chatgesprek starten:

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.