Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21688 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Badge

Ik wil graag het btw bedrag op mijn factuur. 

(...) 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik wil graag het btw bedrag op mijn factuur. 

(...) 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

Dag @Maria Sparnaaij Kunnen we voor je regelen. Zou je je postcode, huisnummer, 06-nummer, naam  van de contracthouder nog willen vermelden in je Forum profiel

Ik zou graag de BTW specificaties willen aanzetten op mijn factuur (graag ook van deze maand).
Alvast bedankt!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

Ik zou graag de BTW specificaties willen aanzetten op mijn factuur (graag ook van deze maand).
Alvast bedankt!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hi Anoniemkpn, 

Ik heb het voor je aangezet. Helaas kan ik dit niet met terugwerkende kracht doen, maar voortaan zul je het wel op je factuur zien. :relaxed:

Beste KPN, ik zou graag BTW facturen willen ontvangen op mijn toekomstige facturen voor mobiele telefonie.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Sycoraxya!

Ik heb de btw op de factuur voor je aangezet. Het is even afwachten of het op de aankomende factuur van juli al zal staan. Is dat niet het geval, laat het dan gerust weten. We kunnen de factuur altijd met btw specificatie nasturen. :wink:

Waarom is het niet mogelijk om in mijnkpn aan te geven dat je de BTW op de factuur vermeld wil hebben? Trouwens, waarom staat dat niet altijd standaard gewoon aan. Waarom zou iemand er iets op tegen hebben dat de BTW op zijn factuur vermeld is?

Anyway, kun je dit aanzetten voor al mijn nrs?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Albert_R, welkom! Het is op dit moment in ieder geval niet mogelijk om dit via je MijnKPN te regelen. Of dit nog wel mogelijk wordt is niet bekend. We kunnen dit aan onze kant inderdaad voor je aanzetten. Vul daarvoor je forumprofiel in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. We komen er dan morgen op terug. 

Beste KPN,

 

Ik ontvang ook graag facturen met daarbij de btw vermeld en zou de facturen van 2021 ook graag met terugwerkende kracht ontvangen met het btw bedrag gespesificeerd.

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

David

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Davidpetersen, dat kan! Kun je je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 

 

Hoi! Ik wil ook graag de BTW op mijn toekomstige facturen zien.

En is het ook mogelijk om dit met terugwerkende kracht te doen? 

Hoi @Davidpetersen, dat kan! Kun je je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 

 

Hi Lisa, fijn bedankt! Ik heb de benodigde gegevens ingevoerd!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb voor jullie beide de BTW aangezet vanaf nu en losse BTW specificaties nagestuurd @vinguyen en @Davidpetersen :slight_smile:

@Maja_ bedankt!

Ik zou graag de BTW specificaties willen aanzetten op mijn toekomstige facturen. 

Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer deze gegevens zijn in mijn profiel ingevuld.

Ik hoor graag of dit voldoende is. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +15

@patrickkaashoek Welkom op het forum. 

Ik heb btw op toekomstige facturen aangezet, vanaf de volgende factuur wordt dit vermeld! 

kan iemand mij een DM sturen voor de BTW op facturen

Hi Kpn,

Ik heb nu van het afgelopen halfjaar mijn facturen met btw specificatie ontvangen, maar krijg nu mijn nieuwe factuur van deze maand weer zonder btw.. Kunnen jullie standaard instellen dat er btw vermeld wordt en zou ik de factuur van juli direct dan met terugwerkende kracht wel met btw kunnen ontvangen?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +17

@Davidpetersen BTW op de factuur staat voor jouw abonnement aan. Waarom je de factuur van juli toch zonder BTW-specificatie hebt ontvangen, durf ik niet te zeggen. Ik heb de BTW-specificatie in ieder geval nog toegestuurd.

@Denise_ Dank!

Reputatie 7
Badge +19

kan iemand mij een DM sturen voor de BTW op facturen

Goedemorgen @Mark202065, je wil graag BTW gespecificeerd hebben op de mobiele factuur? 

Jazeker wil ik graag eenbtw specificatie op de mobiele telefoon facturen.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb voor je de btw specificatie aangezet en tevens voor de de reeds ontvangen facturen nog even de specificatie nagestuurd. 

Dank Jeroen

Er is echter nog een klantnummer eindigend op =====393