Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21691 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Hallo Maja,

Ik zou graag de facturen vanaf januari met BTW ontvangen.

Okidoki! Zou je dan nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag :slight_smile:

Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo Maja,

Ik zou graag de facturen vanaf januari met BTW ontvangen.

Okidoki! Zou je dan nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag :slight_smile:

Ik heb mijn gegevens ingevuld.

@Bas Voets Zou je het 06-nummer en de bijbehorende klantnummer nog willen invullen? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’.

Bedankt voor je gegevens @merbek61, ik zie de BTW specificaties al aanstaan dus deze zou je al moeten krijgen! Ik kan zo snel niet precies zien wanneer hij aangezet is maar bij de komende facturen moet je de specificicatie meegestuurd krijgen!

Beste Thomas,

Ik heb zojuist mijn factuur gekregen voor het toestel en abonnement. Alleen zie ik nu dat bij het bedrag van het toestel het volgende staat: 'BTW nvt over'. Hierdoor staat de BTW niet vermeld van het bedrag dat voor de telefoon dient betaald te worden.  Zou je graag voor dat factuur de BTW vermelding aan willen zetten zodat ik het factuur binnenkrijg inclusief de BTW van het toestel.

Mvg,

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @merbek61, de aankoopnota voor jouw toestel zit bij het contract dat je hebt ontvangen. De laatste pagina('s) bevat de aankoopfactuur met de berekende btw. 

Hallo @merbek61, de aankoopnota voor jouw toestel zit bij het contract dat je hebt ontvangen. De laatste pagina('s) bevat de aankoopfactuur met de berekende btw. 

Beste Jeroen,
 

Is het vooralsnog niet mogelijk om bij het factuur ook de BTW van het toestel te vermelden i.p.v. 'BTW nvt over’? Dat is makkelijker voor mijn administratie. 

Mvg

Reputatie 7

Dat is helaas niet mogelijk, @merbek61.

Hoi, 

Ik zou graag ook de BTW vermeld zien staan op mijn facturen (mobiel). Zouden jullie dit kunnen regelen?

dank!

Hoi, Ik zou graag voor mijn mobiele abonnementde BTW op de factuur willen hebben. Graag voor de afgelopen facturen en alle toekomstige facturen.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik zou graag btw willen zien op al mijn facturen, die uit het verleden en alle toekomstige.

Hi,

Graag wil ik de btw specificatie op mijn factuur zichtbaar hebben. Kunnen jullie dit voor mij instellen?

 

Ik hoor het graag

*Admin: verplaatst naar algemeen BTW topic

Reputatie 7
Badge +19

@LD81, ik heb de btw specificatie voor je aangezet. 

@Stokey & @Stokey1 & @btw op factuur vraag, als jullie je profiel invullen activeer ik de btw specificatie. 

@Jeroen_dB Fijn, dank voor je hulp!

Ik heb een prive account en niet zakelijk. Het lijkt erop dat al mijn gegevens zijn ingevuld. Toch betaal ik mijn telefoon wel zakelijk en heb ik dus de btw nodig. Is dat wel mogelijk? 

Waar moet ik dan nog de overige gegevens invullen?

Reputatie 7
Badge +19

@btw op factuur vraag, ik zie inderdaad dat je jouw profiel in hebt gevuld. Ik heb de btw-specificatie voor je geactiveerd. Van de eerdere facturen ontvang je ook nog even een specificatie. 

@LD81, ik heb de btw specificatie voor je aangezet. 

@Stokey & @Stokey1 & @btw op factuur vraag, als jullie je profiel invullen activeer ik de btw specificatie. 

Heb mijn profiel aangepast.

Reputatie 7
Badge +17

@Stokey1 is zojuist aangepast! :relaxed:

Graag ontvang ik in de toekomst een BTW specificatie op mijn telefoonabbonements factuur kan dit omgezet worden?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

@dol1213 welkom! Dat kan zeker. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, klantnummer en adres? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan gaan we voor je aan de slag. 

Ik zou graag mijn facturen met btw specificatie ontvangen. Kan dit aangepast worden?

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Jill88! Niet alleen kan dit aangepast worden, het is zelfs al gedaan. Vanaf nu krijg je de BTW op de factuur te zien en ik heb de specificaties van de afgelopen maanden los naar je gestuurd. Laat je nog even weten of je die van ons hebt ontvangen?

Welkom op het forum @Jill88! Niet alleen kan dit aangepast worden, het is zelfs al gedaan. Vanaf nu krijg je de BTW op de factuur te zien en ik heb de specificaties van de afgelopen maanden los naar je gestuurd. Laat je nog even weten of je die van ons hebt ontvangen?

Bedankt voor de snelle service. Ik heb de facturen ontvangen👍

Hallo Marcia

Zou je mij de facturen van Mei en juni 2021 met BTW ook kunnen mailen

groeten Hendrikk

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb ze nog even nagestuurd @Hendrikk:relaxed:

Goedemiddag,

 

Graag wil ik de BTW specificatie op de factuur.

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @R. Zwaga en welkom op het forum!

Gaan we voor je regelen! Zou je de volgende gegevens in je forumprofiel willen invullen: postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) laatste 3 cijfers van je IBAN?

Geef je hier een seintje zodra je profiel is ingevuld? :blush: