Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21691 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lisamj, dat is geen probleem! Ik heb je topic even verplaatst naar het verzameltopic :) 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Reputatie 7
Badge +20

@EliaKE ik heb ook jouw topic even verplaatst naar het verzameltopic.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

@Thomas Dankjewel! Ik heb het ingevuld dus als het goed is klopt het nu?!

Reputatie 7

Dat is voldoende @Lisamj, ik heb het daarmee voor je geactiveerd voor de toekomstige facturen. Je had het ook over met terugwerkende kracht, de bestaande facturen in MijnKPN krijgen de specificatie daarmee niet. Wel kunnen we je de laatste facturen nog met een specificatie sturen, heb je daarvoor genoeg aan de facturen van dit jaar?

@Jasper Super, dankjewel! Als ik ze vanaf december 2020 kan krijgen tot nu zou dat heel erg fijn zijn! 

 

@Thomas: dank ik heb mijn profiel aangevuld. Ik zou graag de facturen van januari t/m maart 2021 willen ontvangen met vermelding van de BTW graag. Deze kunnen per mail worden verzonden. Lukt dat? Hoor graag! Groet, Elia

Reputatie 7
Badge +20

 @EliaKE ik zie dat een collega de BTW vermelding vanmiddag al aangezet heeft 🙂 ik heb de specificaties van december - april toegestuurd!

@Lisamj ik zie dat @Jasper de vermelding al aan had gezet, ik heb ook bij jou die vanaf december 2020 toegestuurd!

Kan de btw opde factuur worden vermeld. Ik kan nergens iets aanvinken om dit te regelen. Bij T mobile kun je dit zelf regelen.



Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7

Hoi @R Zwaga, welkom! Bij ons kan je het niet zelf doen, maar ik help je hier graag mee. Wil je daarvoor je forumprofiel volledig invullen? Graag ook de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer, deze mogen in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan doen wij de rest. 

Hallo! Ik zou graag de BTW op mijn facturen van MOBIEL2021 ontvangen, ook die van afgelopen kwartaal. Hopelijk kunt u mij deze gauw opsturen en zal ik voortaan op mijn facturen de BTW terug kunnen vinden. Hartelijk dank! Groetjes Kasper

Reputatie 7
Badge +16

Hi @kasper94! Dat kunnen wij zeker naar je opsturen: bij deze geregeld! Heb je het in goede orde ontvangen? Vanaf de volgende factuur krijg je de BTW specificatie standaard meegestuurd!

Hey,

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en daarbij een nieuw abonnement afgsloten. Het eerste factuur waarin ik zowel voor het toestel als voor de eerste maand van het abonnement ga betalen wordt deze maand opgestuurd als het goed is. Zou je voor alle facturen in de toekomst (dus inclusief die met betaling van het toestel) de BTW specificatie kunnen aanzetten aub? 

Bij voorbaat dank!


*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @merbek61 dat is geen probleem! Ik heb je topic even verplaatst naar het verzameltopic :) 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Hoi @merbek61 dat is geen probleem! Ik heb je topic even verplaatst naar het verzameltopic :) 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Hoi thomas,

ik heb de gegevens ingevuld! alles staat paraat! Kun je het mij vermelden wanneer het doorgevoerd is?

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @merbek61, ik zie de BTW specificaties al aanstaan dus deze zou je al moeten krijgen! Ik kan zo snel niet precies zien wanneer hij aangezet is maar bij de komende facturen moet je de specificicatie meegestuurd krijgen!

Bedankt voor je gegevens @merbek61, ik zie de BTW specificaties al aanstaan dus deze zou je al moeten krijgen! Ik kan zo snel niet precies zien wanneer hij aangezet is maar bij de komende facturen moet je de specificicatie meegestuurd krijgen!

Oke top, ik wist niet dat de BTW specificaties nog aan zouden staan van het vorige contract. Dat is dus wel het geval neem ik dan aan. Hartelijk dank voor je hulp en als ik je weer nodig zal hebben zal ik een berichtje sturen!

Hallo KPN,

 

Graag zou ik een BTW specificatie op de volgende en vorige facturen van mijn mobiel abonnement willen ontvangen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Bas Voets

Reputatie 7
Badge +20

Gaan we voor je regelen @Bas Voets :blush:  Vanaf welke maand zou je 'm graag met terugwerkende kracht willen ontvangen?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!

Hallo

is het mogelijk om de btw op mijn factuur te krijgen?

ook de facturen vanaf januari 2021

 

groeten

hennie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hendrikk. Welkom op het KPN Forum. Wij zullen uitzoeken of het mogelijk is om alle facturen van dit jaar met daarop de btw specificatie per mail naar jou te verzenden. Zou je daarvoor ter verificatie de laatste drie cijfers van jouw rekeningnummer dat bij ons bekend is achter willen laten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen we voor jou aan de slag!

Gaan we voor je regelen @Bas Voets :blush:  Vanaf welke maand zou je 'm graag met terugwerkende kracht willen ontvangen?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!

Hallo Maja,

Ik zou graag de facturen vanaf januari met BTW ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Bas Voets

Reputatie 7
Badge +20

Hallo Maja,

Ik zou graag de facturen vanaf januari met BTW ontvangen.

Okidoki! Zou je dan nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag :slight_smile:

Hoi @Hendrikk. Welkom op het KPN Forum. Wij zullen uitzoeken of het mogelijk is om alle facturen van dit jaar met daarop de btw specificatie per mail naar jou te verzenden. Zou je daarvoor ter verificatie de laatste drie cijfers van jouw rekeningnummer dat bij ons bekend is achter willen laten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen we voor jou aan de slag!

Hallo Vikash

 

heb cijfers van mijn rekeningnummer geplaatst 

 

alvast bedankt 

Hendrikk

Reputatie 7
Badge +30

@Hendrikk dank! Ik heb de btw specificatie aangezet en de kopieën van de afgelopen maanden naar je gemaild! Het kan tot 2 facturen duren voordat het verwerkt is, dus mocht je in de tussentijd nog iets nodig hebben, laat het dan gerust weten. 

@Hendrikk dank! Ik heb de btw specificatie aangezet en de kopieën van de afgelopen maanden naar je gemaild! Het kan tot 2 facturen duren voordat het verwerkt is, dus mocht je in de tussentijd nog iets nodig hebben, laat het dan gerust weten. 

Marcia bedankt👍