Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21688 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Ik heb voor je de btw specificatie aangezet en tevens voor de de reeds ontvangen facturen nog even de specificatie nagestuurd. 

 

Er is echter nog een klantnummer eindigend op =====393

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb voor je de btw specificatie aangezet en tevens voor de de reeds ontvangen facturen nog even de specificatie nagestuurd. 

 

Er is echter nog een klantnummer eindigend op =====393

Voor dat klantnummer is het nu ook geregeld. 

Hallo, ik wil voortaan graag BTW facturen ontvangen.

Groet Arjen 


Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @arjenboerstra, welkom op het forum!

BTW op de factuur van je mobiele abonnement kunnen we voor je regelen! Zou je jouw forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder (en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’) de laatste 3 cijfers van je IBAN?

Geef je hier een seintje zodra jouw profiel is ingevuld? Dan gaan we het voor je in orde maken.

Hi, vandaag is mijn telefoonabonnement geactiveerd. N.a.v. het antwoord van @Rutger_  wil ik hierbij daarom de btw-factuur aanvragen voor al mijn toekomstige facturen.

Ik heb ook gebeld maar de lijn werd afgesloten...

Vriendelijke groet,

PS

Reputatie 7
Badge +24

Hi @PS88, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan zet ik dit voor je aan. 
 

Hi @PS88, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan zet ik dit voor je aan. 
 

Zojuist gedaan.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Top, ik heb het voor je verwerkt.

Beste,

 

Ik zou graag de BTW apart vermeld hebben om mijn KPN mobile factuur.

het gaat hierbij om nummer ********

 

Dank je wel

nancy 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +16

Ja hoor, dat kan @Waarmakers! Wil jij de rest van jouw gegevens (postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder (en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’) de laatste 3 cijfers van je IBAN?) invullen in jouw Forum profiel? Als je hier in het topic dan een seintje geeft, gaan wij het voor je verwerken!

Ik heb eea ingevuld, Hoor graag hoe nu verder.

 

Dank je wel

nancy 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Waarmakers! Bij dezen heb ik het aangepast, je ziet het op je volgende factuur terug.  

Dank j ewel

Goedenavond, 

 

Ik wil graag btw op mijn facturen vermeld hebben. 

Kan dat geregeld worden?

Alvast bedankt. 

 

Gr. HGM

Admin: Samengevoegd met algemeen topic

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @HGM, geen probleem. Vul je je gegevens (postcode, huisnummer, mobiele nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder (en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’) de laatste 3 cijfers van je IBAN?) in jouw forum profiel in? Als je het hier laat weten zo gauw je dat hebt gedaan, helpen we je verder.

Ik heb inmiddels de gegevens ingevuld 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb inmiddels de gegevens ingevuld 

Dank! Ik zie alleen dat de laatste cijfers van het rekeningnummer niet overeen komen met het rekeningnummer dat bij ons bekend is. Kan het zijn dat er van een andere rekening afgeschreven wordt, en zo ja, kan je die cijfers in je profiel vermelden? 

Excuses, inderdaad verkeerde cijfers ingevuld.

Is inmiddels aangepast. 

Goedemorgen, 

 

Ik ben benieuwd of het nu geregeld is betreffende de btw vermelding op de factuur. 

Ik heb nl. geen reactie of bevestiging meer gehad.

Hoor graag!

 

Gr. HGM

Reputatie 7
Badge +21

Ik ben benieuwd of het nu geregeld is betreffende de btw vermelding op de factuur. 

@HGM Ik zie dat je nu inderdaad de juiste cijfers hebt achtergelaten. De BTW specificatie worden vanaf nu toegevoegd aan jouw toekomstige facturen. :blush:

 

Dank:thumbsup:

Hi KPN,

Graag ontvang ik een BTW specificatie op mijn factuur.

 

Admin: samengevoegd met het BTW topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ivankahaijma, we hebben je topic samengevoegd met het verzameltopic hiervoor.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hi Thomas,

Dank voor je bericht. Ik heb de gegevens ingevuld op mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @ivankahaijma, ik heb hem aangezet. Je krijgt voortaan bij iedere factuur de BTW specificatie!