Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21689 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Goedendag, ik wil graag BTW op mijn factuur vermeld zien Wilt u zo vriendelijk zijn om dat aan te zetten?

Mvg Erik

 

Reputatie 7
Badge +17

Goedendag, ik wil graag BTW op mijn factuur vermeld zien Wilt u zo vriendelijk zijn om dat aan te zetten?

Mvg Erik

 

@Erik76 Ik heb het voor je aan gezet. :blush:

Ik zou ook graag mijn btw-nummer op de facturen vermeld willen hebben, en ook met terugwerkende kracht voor 2020. Ik heb het in mijn profiel vermeld. Bedankt alvast!

*Admin: bericht verplaatst naar algemeen btw topic

Reputatie 7
Badge +21

Ik zou ook graag mijn btw-nummer op de facturen vermeld willen hebben, en ook met terugwerkende kracht voor 2020. Ik heb het in mijn profiel vermeld. Bedankt alvast!

Hoi @HdW1980. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je jouw gegevens al had achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb daarom gelijk de btw-specificatie voor je aangezet op de toekomstige facturen en de laatste facturen van 2020 verstuurd per e-mail. Als je verder nog vragen hebt, dan horen we dat graag!:blush:

 

Ik zou ook graag mijn btw-nummer op de facturen vermeld willen hebben, en ook met terugwerkende kracht voor 2020. Ik heb het in mijn profiel vermeld. Bedankt alvast!

Hoi @HdW1980. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je jouw gegevens al had achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb daarom gelijk de btw-specificatie voor je aangezet op de toekomstige facturen en de laatste facturen van 2020 verstuurd per e-mail. Als je verder nog vragen hebt, dan horen we dat graag!:blush:

 

Hoi Vikash,

Dank je wel! Ik heb alleen de factuur van oktober 2020 ontvangen. Zou ik de rest ook kunnen krijgen? Dank je wel alvast!

Groeten,
Hanneke

 

 

Reputatie 7
Badge +20

@HdW1980, ik heb je een hele rits gestuurd. Alle die ik kon. 

@HdW1980, ik heb je een hele rits gestuurd. Alle die ik kon. 

Superfijn! Het is heel 2021 en van 2020 alleen oktober t/m december, maar ik kan me voorstellen dat de rest te oud is. Hartelijk dank hiervoor!

@Jeroen_dB ik heb nog een mobiel abo afgesloten, hiervan heeft de factuur geen btw. Kun je dit voor mij aanzetten ook bij dit nummer? Alvast bedankt.  die van september zou ik dan graag aangepast ontvangen.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @KoentD zou je willen controleren of je profiel nog up-to-date is? Op het door jou ingevulde adres vind ik geen 06-nummer namelijk. Ik zie het 06-nummer wat je in je profiel hebt staan wel terug. Maar ter verificatie heb ik ook het bijbehorende adres even nodig :-). Laat je het weten wanneer het aangepast is?

Beste moderator,

Ik zou graag op mijn factuur van mijn mobiel de BTW vermeld hebben met terug werkende kracht. Kunt u dit voor mij in orde maken?

Bedankt alvast

 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom, @WvBak, ik heb dit zojuist voor je aangezet. Vanaf je komende factuur staat de btw erop. Verder heb ik je de btw specificaties die ik hier beschikbaar heb toegestuurd per e-mail naar het bij ons bekende contact e-mailadres.

Beste moderator,

 

Ook ik zou graag de BTW vermeld zien op mijn factuur. Bij voorbaat dank.

Reputatie 7
Badge +17

Beste moderator,

 

Ook ik zou graag de BTW vermeld zien op mijn factuur. Bij voorbaat dank.

Ik kijk graag wat er mogelijk is. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Beste moderator,

 

Ook ik zou graag de BTW vermeld zien op mijn factuur. Bij voorbaat dank.

Ik kijk graag wat er mogelijk is. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Beste Denise,

 

Dank voor de snelle opvolging, ik heb het aangepast.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Frans1234567 Ik heb BTW op de factuur aangezet. :)

Graag zou ik de btw facturen ontvangen van mijn  facturen mbt. mobiel

 

met vriendelijke groet,

 

Frank van de Ruit

 

*admin: privégegevens verborgen en verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @niet kunnen bellen, welkom op ons forum! Ik heb je reactie verplaatst naar dit verzameltopic.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen we de BTW specificatie voor je aanzetten!

gedaan.

Reputatie 7
Badge +19

De BTW specificatie is voor je aangezet @niet kunnen bellen

Bete Marcia,

De BTW specificatie staat nog niet aan. Zou je mij deze kunnen aan zetten?

En zou je mij de facturen van Juli, augustus en september met btw kunnen mailen voor mijn administratie.

 

alvast bedankt 

Hendrikk

Hoi @Hendrikk . Mijn collega heeft in Mei de BTW aangezet. Als ik nu het mobiele in jouw forumprofiel opzoek staat het nog steeds aan. 

Ik begrijp dat jij nog steeds geen facturen met BTW krijgt? Log je in op MijnKPN om ze te bekijken?

Wilt u met terugwerkende kracht een btw specificatie aanleveren en dit voor alle facturen aanzetten?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @roab, dat kan zeker geregeld worden. Als jij jouw profiel invult en hier even een seintje geeft, ga ik voor je aan de slag! 

Goedemorgen,

Ik wil graag de BTW op de factuur van mobiel vermeld zien.

Kunt u dit voor mij regelen?

Groet, 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom op het forum @OnnodeV, btw specificatie is voor je aangezet. Tevens laat ik de specificatie van eerdere facturen nasturen per e-mail.