Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21691 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Badge

Maar natuurlijk @Alexandra

Ik heb nu ontvangen: jan/feb/jul 2020. En de rest uit 2020 niet. Ook de maanden jan/feb/mrt 2021 missen nog, want niet ontvangen.

Alle hoop zet ik nu in op jou 😀 🍀 

Badge

Laten jullie mij weten of het gaat lukken @Alexandra en @Denise_ ?

Reputatie 7
Badge +20

Als het goed is heb je nu wel alles ontvangen @PaulPou. Ik hoor het graag. 

Goedemiddag,

Ik zou graag facturen met BTW specificatie ontvangen voor mijn mobiele abonnement. Bij voorbaat dank.

Badge

Als het goed is heb je nu wel alles ontvangen @PaulPou. Ik hoor het graag. 

@Bart_Z  Yesss! Eindelijk, alles is goed binnengekomen. Dank jullie wel voor de extra genomen moeite. 🎉 

Graag wil ik btw op factuur inschakelen. Hoe kan ik dit doen?



Admin: topic samengevoegd met centraal topic

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Hayrapetyan!

Ik heb jouw vraag verplaatst naar het centrale topic hierover, zo blijft het voor ons overzichtelijk. :blush: Zou je in jouw forumprofiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’ het betreffende 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN willen invullen? Als je hier een seintje geeft zodra je dat hebt gedaan, gaan we het regelen voor je!

LS., graag zou ik met terugwerkende kracht vanaf 1 juli 2020 en voor de toekomst mijn facturen voor KPN Mobiel met een btwspecificatie van u willen ontvangen.  Bij voorbaat dank. Met een vriendelijke groet, Sander

 

Admin: bericht naar lopendtopic verplaatst

Reputatie 7
Badge +16

Hi @SCADP! Dan ben je in dit topic aan het juiste adres! :point_down_tone4:

Zou je in jouw forumprofiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’ het betreffende 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN willen invullen? Als je hier een seintje geeft zodra je dat hebt gedaan, gaan we het regelen voor je!

We horen graag van je! 

Hi @SCADP! Dan ben je in dit topic aan het juiste adres! :point_down_tone4:

Zou je in jouw forumprofiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’ het betreffende 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN willen invullen? Als je hier een seintje geeft zodra je dat hebt gedaan, gaan we het regelen voor je!

We horen graag van je! 


Beste Jose,

Ik heb de gevraagde informatie in mijn forumprofiel toegevoegd, en zie de betreffende facturen met btw-specificatie graag tegemoet. Bij voorbaat dank.

Met een vriendelijke groet,

 

Sander

Reputatie 7
Badge +10

@SCADP Dank voor het invullen van jouw gegevens! :blush:

Ik heb de facturen van juli 2020 t/m april 2021 met btw specificatie per e-mail naar jou verstuurd. Je kan dus elk moment een mail van ons verwachten. Daarnaast heb ik voor de aankomende facturen btw op de factuur aangezet. Ik verwacht dat dit op de factuur van mei al wel verwerkt is, maar houd het even in de gaten. Mocht de btw specificatie daar nog niet bij staan, dan kunnen we die altijd nog even nasturen als je contact met ons opneemt!

Fijne dag gewenst. :four_leaf_clover:

@SCADP Dank voor het invullen van jouw gegevens! :blush:

Ik heb de facturen van juli 2020 t/m april 2021 met btw specificatie per e-mail naar jou verstuurd. Je kan dus elk moment een mail van ons verwachten. Daarnaast heb ik voor de aankomende facturen btw op de factuur aangezet. Ik verwacht dat dit op de factuur van mei al wel verwerkt is, maar houd het even in de gaten. Mocht de btw specificatie daar nog niet bij staan, dan kunnen we die altijd nog even nasturen als je contact met ons opneemt!

Fijne dag gewenst. :four_leaf_clover:


Beste Jose,

Dank voor je snelle reactie. Ik zal mijn mailbox in de gaten houden, en goed om te weten dat ik in de toekomst facturen met een btw-specificatie zal ontvangen.


Ook jij nog een fijne dag.

Met een vriendelijke groet,

 

Sander

hallo ik wil ook graag de btw op mijn factuur vermeld hebben waar kan ik deze aanzetten

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7

Hoi @koen25, welkom! Je kunt dit niet zelf aanzetten. Wij kunnen dit wel voor je doen. Vul daarvoor je forumprofiel in, en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan regelen we dit voor je :) 

Goedemorgen,

Ik wil graag de BTW op de factuur van mobiel vermeld zien.

Kunt u dit voor mij regelen?

Groet, Leroy

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@SterkeHenk ik wil je bedanken voor het duidelijk invullen van je profiel. Daardoor heb ik het gelijk voor je in orde kunnen maken. Vanaf de volgende factuur zou je een BTW specificatie moeten zien! :relaxed:

Ik zou graag ook facturen met BTW ontvangen

Beste @Kpn,

Ik zou graag BTW vermeld zien op mijn KPN mobiel factuur.

Kunnen jullie dit aanpassen?

Groet,

Bram Rijnierse

admin: bericht toegevoegd aan lopend topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bram1983, ik zie dat je hier halverwege maart al contact over hebt gehad, mijn collega heeft het toen ook voor je aangezet. Ik vermoed dat deze wijziging de factuur nét gemist heeft. Met de volgende moet de specificatie meekomen!
Ik heb die van deze maand nog apart op laten sturen.

Beste KPN,

Ik zou graag de BTW vermeld zien op mijn facturen.

Kunnen jullie dit voor mij instellen?

Groet,

Robert

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Robert123123, dat is geen probleem. Kun je de nummer(s) waarvoor je dit gewijzigd wilt hebben toevoegen aan je profiel en me laten weten als je dat gedaan hebt?

@Thomas Ik heb het nummer toegevoegd aan de persoonlijke opmerkingen na de /

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Robert123123. Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Hierbij staat de BTW altijd al op de normale factuur! Hier hoef/kan je het niet zelf aan/uit laten zetten.
Meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina van KPN zakelijk en kun je ook terecht op ons zakelijke forum 

Hi,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om voortaan de btw te zien op mijn maandelijkse factuur van mijn mobiel? Plus of het mogelijk is om dat nog met terugwerkende kracht te doen? 

Ik hoor het graag! 

 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Hi, 

Ik wil graag de facturen van januari t/m maart nogmaals ontvangen, dit keer met de BTW bedragen erop. Deze ontvang ik graag per mail naar ***

Alvast dank! 

 

Groet, 

Elia KE

Admin: verplaatst naar verzameltopic en e-mailadres verborgen i.v.m. privacy