Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21675 keer bekeken

Reputatie 1

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

 

 

Update: 11-12-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @marioboerlage, Dat kunnen we regelen. Zou je daarvoor het 06-nummer en klantnummer van je mobiele abonnement willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan maken we dit z.s.m. in orde.
Badge
@Marina Dank je wel voor je antwoord 06-nummer en klantnummer staan er nu bij
Reputatie 7
Badge +28
@marioboerlage: Geregeld! Vanaf de eerstvolgende factuur ontvang je ook een btw specificatie.
Hi, ik weet niet goed hoe dit te doen maar ik reageer op een bericht van mij van een hele tijd geleden: ik heb inmiddels mijn profiel aangepast - en e-mailadres en telefoonnummer bij persoonlijke opmerkingen gezet. Kunnen jullie mij nu mijn facturen met btw sturen? In ieder geval graag van 2018 en 2019. Ik hoor graag, veel dank!

Groet,

Liset

Liset Hamming schreef:
Ik wil graag btw op mijn factuur en met terugwerkende kracht op de facturen april, mei en juni 2019. Kan iemand dat voor mij doorgeven? Of zeggen hoe/aan wie ik dat moet doorgeven?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hi @Liset Hamming Dat kunnen we voor je regelen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +21
@Liset Hamming Ik heb zojuist de facturen die ik heb kunnen vinden in ons systeem per mail naar jou verstuurd, met daarop de BTW specificatie. Je krijgt de BTW specificatie vanaf nu te zien op de toekomstige facturen.
Veel dank!
Ik heb begrepen dat het mogelijk is de BTW te vermelden op de factuur. Kan dit geregeld worden voor dit abonnement aub? Dank voor uw reactie en medewerking.
Reputatie 7
Badge +21
@epvani, dat klopt inderdaad! Ik regel het graag voor je, maar dan heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators! Geef even een seintje in dit topic wanneer dat gelukt is 😉
@Susan_ Ik heb de gevraagde zaken toegevoegd aan het Forum profiel. Ik hoor graag of dit volstaat en het aangepast is. Dank voor je reactie en medewerking.
Reputatie 7
Badge +28
@epvani: Dat volstaat! Het is bij dezen aangepast, vanaf de volgende factuur ontvang je ook de btw specificatie.
Beste,

Kunnen jullie de BTW op mijn komende factuur, en alle daarop volgende, ook apart vermelden?

Alvast bedankt.

Admin: post verplaatst naar juiste topic
Reputatie 7
Hallo @ABCD1234, welkom op het KPN forum. Uiteraard kunnen we dat voor je doen. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met de benodigde gegevens? Postcode + huisnummer, naam contractant en mobiele nummer(s)? Geef hier dan een seintje als je dat hebt gedaan. Dan kunnen we voor je aan de slag 🙂
Beste @Nadia, bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist alle gegevens aangevuld. 👍
Reputatie 7
@ABCD1234, snelle reactie 🙂 Nice, het is aangepast. Je krijgt voortaan BTW op je factuur vermeld. Fijn weekend!
Hi, willen jullie de BTW op alle facturen vermelden die onder mijn account vallen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @pietjepuk70 Ik kan dat in orde maken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Dag, ik wil graag ook mijn oude en nieuwe facuren met BTW opstaan. Bij wie kan ik de aanvraag door geven? Ik zie nergens op mijn KPN account zo'n aanvraag kunnen klikken???

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30

Hoi @alexiawpy, welkom op het forum! Ik kan btw aanzetten op je komende facturen. Vul daarvoor je gegevens in op je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel[/url], en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Ik kan niet met terugwerkende kracht dit voor al je facturen regelen. Wel kan ik, als het om een paar specifieke facturen gaat, de btw-specificatie daarvan los opsturen.

@Erik_ bedankt voor uw bericht. Ik heb zojuist de informatie ingevuld op het profiel. Ik zou graag de BTW op de facturen van maart 2019 tot heden en alle facturen in de toekomst staan willen hebben als dat kan...

Reputatie 7
Badge +20

@Erik_ bedankt voor uw bericht. Ik heb zojuist de informatie ingevuld op het profiel. Ik zou graag de BTW op de facturen van maart 2019 tot heden en alle facturen in de toekomst staan willen hebben als dat kan...

Hallo @alexiawpy Ik heb de BTW-vermelding aangezet. Ik heb je ook de btw-specificaties waar je om vroeg toegestuurd. Op je volgende factuur zal de btw vermeld worden, maar mocht het nu niet gelukt zijn, laat het dan even weten. Dan sturen we daar ook een specificatie van na. 

Hoi,

Ik wil graag BTW terugzien op mijn facturen. Kan iemand dit aanzetten?
Mijn profiel is up to date.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Jan, dit kunnen wij. 

Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hoi Jan, dit kunnen wij. 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Yes, dat had ik al gedaan :) 

Reputatie 7
Badge +30

Top, dank je, @I_V. Bij dezen is het aangepast, vanaf je volgende of daarnavolgende factuur staat het erop.

Hallo KPN Moderators,

Ik zou ook graag mijn factuur(-en) voorzien willen worden van BTW ivm ZZP-schap en teruggaaf.

Alvast dank voor de genomen moeite!

Vr Gr Frank