Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21689 keer bekeken

Reputatie 1

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

 

 

Update: 11-12-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Frank'69, welkom! Als jij je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]forumprofiel[/url] aanvult met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s), dan zorgen wij ervoor dat dat geregeld gaat worden. Wil je het even laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

Hoi Marcia,

done 😉

Reputatie 7
Badge +25

Hoi Marcia,

done 😉

Beste @Frank'69, dan is het aan onze kant ook done.:grinning:  Voortaan krijg je de BTW vermeld!

Beste KPN,

Ik wil graag voor de maand oktober en in de toekomst het BTW bedrag gespecificeerd hebben op mijn facturen. Ik lees in eerdere berichten dat dit mogelijk. Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,

Aga

[i]*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic[/i]

 

Hoi KPN, 

 

Ook ik zou graag de BTW vermeld willen zien op mijn toekomstige facturen. En die van afgelopen jaar graag ook. Zouden jullie dat voor mij in orde kunnen maken? Alvast bedankt!

 

Groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +20

Beste KPN,

Ik wil graag voor de maand oktober en in de toekomst het BTW bedrag gespecificeerd hebben op mijn facturen. Ik lees in eerdere berichten dat dit mogelijk. Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,

Aga

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Dat kan inderdaad, @Aga Kam Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt? Dan maak ik het in orde. 

 

Hoi KPN, 

Ook ik zou graag de BTW vermeld willen zien op mijn toekomstige facturen. En die van afgelopen jaar graag ook. Zouden jullie dat voor mij in orde kunnen maken? Alvast bedankt!

Groet,

Koen

Hallo @Koen1985 Ik heb de vermelding voor de toekomstige facturen alvast aangezet. Voor de facturen van het afgelopen jaar kan ik je een BTW-specificatie toesturen. Gaat het je om de facturen van januari 2019 tot en met nu? 

 

 

Hallo@Koen1985 Ik heb de vermelding voor de toekomstige facturen alvast aangezet. Voor de facturen van het afgelopen jaar kan ik je een BTW-specificatie toesturen. Gaat het je om de facturen van januari 2019 tot en met nu? 

 

Dat klopt! Alvast hartelijk dank 😄 

Reputatie 7
Badge +20

De specificaties komen naar je toe via de mail, @Koen1985 

Hoi Bart,

 

Ik heb deze gegevens aangevuld.

 

Groeten,

Aga

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb de facturen van de maand oktober met daarop de BTW specificatie per mail verstuurd. Op de facturen in de toekomst zal de BTW specificatie ook te zien zijn. :relaxed:

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen,

 

Ik zou ook graag de btw specificatie op mijn facturen willen terugzien. Gaarne vanaf de factuur vanaf 1 september jl. Alvast bedankt, gr Tommy van Herk 

Reputatie 7

Hah @TommyvanHerk, super fijn dat je alvast jouw gegevens in je profiel hebt gezet. De facturen van september/oktober met daarop de BTW-specificatie worden per mail verstuurd. Op de facturen in de toekomst zal de BTW-specificatie ook te zien zijn! 

Reputatie 1
Badge

@Nadia dank voor het versturen van de facturen, alleen zijn het volgens mij die van augustus en september ipv die van september en oktober. 

Reputatie 7

Herkansing, @TommyvanHerk. Je hebt oktober nu ook binnen!  

Ik zou ook graag BTW op mijn facturen zien voor de toekomst, wat te doen?

Reputatie 7
Badge +30

Niets meer, @OrionB :) Ik heb zojuist de BTW op je factuur aangezet. Dit zie je vanaf je komende of daarnavolgende factuur terug!

Reputatie 1
Badge

@nadia ik dacht ik wacht even, maar ik zie de factuur van oktober helaas nog niet in mijn inbox...... herkansing van de herkansing? 

@TommyvanHerk : Vreemd. Ik heb zojuist jouw oktober btw specificatie aangevinkt en op versturen geklikt. Deze zou nu op jouw gmail adres binnen moeten komen.

Mocht het nog steeds niet werken gaan we andere maatregelen treffen ;-)

(het zou gek zijn, aangezien de andere wel binnen komen, maar check je nog even je spam map? )

Reputatie 1
Badge

@Erwin_ heb ze nu binnen gekregen, waarvoor dank

Graag !!!

Badge

Goedenavond, ook ik zou graag de btw vermeld willen op mijn facturen in de toekomst. :-) Mochten jullie nog iets nodig hebben hoor ik het graag. Alvast bedankt!

Reputatie 7

Graag !!!

Graag (gedaan)? Bedoel je dat je graag BTW op je factuur wilt? Geen probleem. Wil je dan je profiel aanvullen met je persoonlijke gegevens: postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer? We zien graag je reactie in dit topic tegemoet, dan kunnen we aan de slag :)

Hallo @Diane_ jouw profiel was helemaal volledig aangevuld. Dank daarvoor! Je krijgt vanaf nu facturen inclusief BTW. Heb je ook nog facturen van vorige ma(a)nd(en) nodig met BTW? Die kunnen we nasturen via mail. Laat het weten, dan maken we het in orde :)

@Nadia ook graag een btw factuur!

 

Ik heb alles aangevuld.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +30

Done, @elJordy! Wellicht al vanaf de eerstvolgende factuur, maar zeker vanaf die daarna. 

Badge

Hallo@Diane_ jouw profiel was helemaal volledig aangevuld. Dank daarvoor! Je krijgt vanaf nu facturen inclusief BTW. Heb je ook nog facturen van vorige ma(a)nd(en) nodig met BTW? Die kunnen we nasturen via mail. Laat het weten, dan maken we het in orde :)

 

Fijn, dankjewel! Nee, vorige facturen zijn niet nodig. :-)