iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

  • 13 September 2019
  • 393 reacties
  • 24609 keer bekeken
iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 


393 reacties

hi, can someone shed some light?

today I have received message form KPN that my phone has arrived and is out with the post nl and will be delivered tomorrow. This was this morning, the link I was given to check for updates still says that it is expected tomorrow but no time can be provided as it has not yet been dropped at the Post NL location. Which is no big deal but I am working and phone is being delivered to my home address and so, if it is really coming tomorrow I want to be at home but I also dont want to stay at home only to not receive the phone as there is still no update that it has actually been handed over to the post nl.

Anyone oh here who already received the phone that can comment? Or admins lurking around at this hour (I doubt this is how they spend their free time :))

I am travelling tomorrow evening  and wont be in Holland until the end of the week, so if this doesnt happen tomorrow but Wednesday, dont even want to think about delays it will cause 

tia

Reputatie 7
Badge +20

Hi @maticki I hope I can shed a bit of light on the matter. You will receive another messsage with the track & trace code of PostNL, if you haven't received it yet. That way you'll get all the details about the delivery you need. Will you let me know when you've received your niew iPhone? 

Hi@maticki I hope I can shed a bit of light on the matter. You will receive another messsage with the track & trace code of PostNL, if you haven't received it yet. That way you'll get all the details about the delivery you need. Will you let me know when you've received your niew iPhone? 

hi Bart, thank you. I did receive post NL track and trace which now says it has been handed over to POst NL and expected delivery is today but no time frame can be given? is this normal? what happens if it doesnt get delievered today (as I will be out of the country till Sunday)?

 

Bezorgmoment

 

Vandaag 29 oktober

Geen tijdvak bekend 

 

I will try and call post nl but not sure they ll be able to tell me more than what it says on the tracking page

Reputatie 7
Badge +28

Hallo, 

ik heb 2 weken terug geloof ik mn telefoon bij jullie besteld en probeer in mn bestelstatus te komen wat nog steeds niet lukt. ook krijg ik geen informatie over de levering van mijn telefoon. Vorige week stond er bij dat die vanaf 18 okt leverbaar was (iPhone 11 pro, 64GB, middernachtgroen). Wat dus niet zo was. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hey @Fimmie, was dit al opgelost door je andere topic of is dit een ander probleem? Kun je anders het ordernummer toevoegen aan je profiel in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” en hier een reactie plaatsen als dat is gebeurd?

 

Hi@maticki I hope I can shed a bit of light on the matter. You will receive another messsage with the track & trace code of PostNL, if you haven't received it yet. That way you'll get all the details about the delivery you need. Will you let me know when you've received your niew iPhone? 

hi Bart, thank you. I did receive post NL track and trace which now says it has been handed over to POst NL and expected delivery is today but no time frame can be given? is this normal? what happens if it doesnt get delievered today (as I will be out of the country till Sunday)?

Usually you can pick a time slot yourself. I hope PostNL can specify it further if you contact them. If the phone cannot be delivered a new appointment can be made. You will receive a notification about that by mail and in your MijnBestelling page.

Hallo, 

ik heb 2 weken terug geloof ik mn telefoon bij jullie besteld en probeer in mn bestelstatus te komen wat nog steeds niet lukt. ook krijg ik geen informatie over de levering van mijn telefoon. Vorige week stond er bij dat die vanaf 18 okt leverbaar was (iPhone 11 pro, 64GB, middernachtgroen). Wat dus niet zo was. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hey@Fimmie, was dit al opgelost door je andere topic of is dit een ander probleem? Kun je anders het ordernummer toevoegen aan je profiel in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” en hier een reactie plaatsen als dat is gebeurd?

 

Hi@maticki I hope I can shed a bit of light on the matter. You will receive another messsage with the track & trace code of PostNL, if you haven't received it yet. That way you'll get all the details about the delivery you need. Will you let me know when you've received your niew iPhone? 

hi Bart, thank you. I did receive post NL track and trace which now says it has been handed over to POst NL and expected delivery is today but no time frame can be given? is this normal? what happens if it doesnt get delievered today (as I will be out of the country till Sunday)?

Usually you can pick a time slot yourself. I hope PostNL can specify it further if you contact them. If the phone cannot be delivered a new appointment can be made. You will receive a notification about that by mail and in your MijnBestelling page.

they will deliver it after 19 o’clock when I wont be at home as need to take a flight. they told me, they will then just bring it to pick up location and i can pick it up from there when back, is this right?

There is no option to pick up a slot, i ll see what happens. hopefully they dont return it as I have been waiting for it long enough and typical I get delivery on the day i need to travel

Zojuist heb ik mijn nieuwe iPhone 11 Pro, spacegrey 256 GB ontvangen, superblij na eerst de teleurstelling dat de iPhone die ik in de pre-order had besteld, was beschadigd. Veel gedoe van gehad, maar uiteindelijk nu toch de tweede bestelling vrij vlot geleverd gekregen.

Dank je wel KPNmedewerkers, ook voor de fijne service/contact in de afgelopen weken. 

 

Groet Jolanda

Reputatie 7
Badge +28

they will deliver it after 19 o’clock when I wont be at home as need to take a flight. they told me, they will then just bring it to pick up location and i can pick it up from there when back, is this right?

There is no option to pick up a slot, i ll see what happens. hopefully they dont return it as I have been waiting for it long enough and typical I get delivery on the day i need to travel

 

I'm very sorry to hear that. Not the kinds of issues you want to be dealing with just before you're going on a flight. If this is a prolongation of an existing contract then yes, you can pick it up on a pickup location.

Hoi, ik heb gisteren de Iphone 11 64gb in zwart besteld, maar hij is nu niet op voorraad. Weet u misschien wanneer hij wel weer op voorraad is?

 

Groetjes,

Pien

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Pienvdspruit welkom! Wat tof dat je een iPhone hebt besteld! We verwachten begin november weer een nieuwe voorraad te mogen ontvangen. Of jouw iPhone daar ook bij zit, is even afhankelijk van het aantal dat we mogen ontvangen. Zodra er een iPhone voor jou beschikbaar is, word je hierover per mail op de hoogte gesteld. Hopelijk heb je 'm snel binnen!

Reputatie 1

​​​​​​

Marcia ff een serieuze vraag ik wil op 1 november, want mag dan immers verlengen, de iphone 11 pro max bestellen, 256 GB kleur maakt mij niet zoveel uit.....Ga ik lang moeten wachten, of zijn er diverse op voorraad ...ik lees namelijk zoveel tegenstrijdige berichten....en ook is de site van KPN niet transparant, er staat bij sommige Iphones namelijk voor 23.59 uur besteld ,morgen in huis!!!???:thinking:

 

IK heb dit grapje namelijk eerder meegemaakt met de Iphone X waar ik toen de order in september had geplaatst en mijn gsm pas in december kreeg:sob:?!Als dat wederom het geval is dan bestel ik wel een ander toestel, ben dat slappe gedoe van Apple zo zat ieder jaar.

 

Dus mijn luidt heel simpel en helder is er een voorraad momenteel ja of nee>?

 

Alvast bedankt voor het antwoorden en uitzoeken!:thumbsup_tone4:

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Rash Een heel simpel, helder en serieus antwoord: ik weet het niet. We zijn, zoals eerder aangegeven in dit topic, afhankelijk van leveringen vanuit Apple. Er komen wekelijks leveringen binnen. De voorraad verschilt dus per model en uitvoering. Ik heb wel wat inzicht: het meeste van de Pro Max-modellen lijkt snel leverbaar, maar ik durf je geen garanties te geven. De goudkleurige uitvoeringen zijn we vrij schaars op dit moment en daar verwachten de medio november weer nieuwe exemplaren van. . 

Ik heb gister de Iphone 11 besteld en er stond vandaag besteld morgen in huis. Nu heb ik een mail gekregen dat hij tijdelijk niet leverbaar is. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten??

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb gister de Iphone 11 besteld en er stond vandaag besteld morgen in huis. Nu heb ik een mail gekregen dat hij tijdelijk niet leverbaar is. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten??

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Op welke iPhone 11 gaat het specifiek @Iphone 11?

 

Goedendag,

Gisteren had ik een nieuwe iPhone 64GB Zwart besteld maar deze blijkt niet op voorraad te zijn.
Zou er een mogelijkheid zijn om meer info te krijgen over de verwachte leverdatum?

Alvast bedankt

Badge

Hier hetzelfde probleem. Was wel beter geweest als je als verkoper gelijk aangeeft of het toestel wel of niet te leveren of op voorraad is. Nu kan ik gaan zitten wachten. Maarja verkoper zal wel op provisie basis zitten. Slechte service in ieder geval 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @JensvW en @Viper9to, begrijpelijk dat je het toestel het liefst direct wil ontvangen! Ik heb even gekeken, de iPhone 11 64GB black wordt begin volgende week weer verwacht. Dus nog heel even geduld! Uiteindelijk zal je bericht krijgen en kan je de status volgen online op onze bestelstatuspagina.

Badge

Bedoelt vanaf 11 of 18 november

Reputatie 7
Badge +21

@Viper9to &@JensvW Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Het 06-nummer kan je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan kunnen we uitzoeken of we meer duidelijkheid hierin kunnen geven.

Badge

Mijn vraag is simpel te beantwoorden daar heeft u mijn gegevens verder niet voor nodig. Nogmaals wat wordt bedoeld met volgende week? Is dit vanaf  morgen of de week  erop 

Reputatie 7
Badge +21

Susan bedoelt met begin volgende week vanaf 11 november. Ik heb jouw gegevens nodig om te bekijken of er al meer duidelijkheid is wanneer je het toestel kan verwachten.

 

hoi heb zondag de iphone 11 besteld, blijkt dat deze niet op voorraad is.

er word ook niet aangegeven wanneer wel.. en mijn telefoon is kapot dus ben z.s.m. een telefoon nodig en kan mijn bestelling niet annuleren…

iemand enig idee wanneer ik de telefoon kan verwachten?

anders maar mijn abbonement opzeggen bij kpn en ergens anders heen

@geb202929 : Helaas is dat moeilijk te zeggen. Ik wil wel even voor je kijken of je toestel binnenkort weer voorradig is. Kun je je profiel aanvullen en hier een seintje geven?

Badge

Afgelopen vrijdag mijn abo verlengd en hierbij de nieuwe Iphone 11 Pro 64 GB Space Gray besteld.

tijdens het bestelproces kon ik de dag aangeven waarop de bestelling geleverd zou moeten worden.

Na de definitieve bestelling kreeg ik echter een SMS dat de telefoon tijdelijk niet op voorraad is. Is er enig idee over de levertijd van deze telefoon?

Reputatie 7
Badge +21

@Padiro, bedankt voor jouw bericht! De iPhone 11 Pro 64GB Space Grey wordt weer verwacht op 22 november. Hou je bestelstatuspagina in de gaten voor meer informatie!

 

ik heb zojuist de iphone 11 zwart besteld, maar deze is niet op voorraad achteraf. wanneer komt hij weer op voorraad?

Reageer