Beantwoord

Onbeperkt data, maar hoeveel is onbeperkt?

  • 1 March 2020
  • 12 reacties
  • 5811 keer bekeken

Beste heer of mevrouw,

 

Bij T-Mobile heb je een limiet van 5gb per dag. Dit geldt voor een onbeperkt 4G bundel, dus 150 gb per maand.

 

Hoeveel GB per dag krijg je bij KPN bij een onbeperkte 4G bundel? Als dit inderdaad daadwerkelijk onbeperkt is, hoeveel MB's kan ik delen binnen mijn thuisnetwerk?

 

Hopelijk hoor ik snel een bericht en wil ik jullie bij voorbaat alvast bedanken.

 

Met vriendelijke groet,

 

Haider Minon

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 3 March 2020, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ook bij Kpn is de onbeperkte bundel 5 Gb per dag maar kan je deze via mijn kpn met 1gb verlengen dit mag onbeperkt zodat onbeperkt ook onbeperkt is alleen moet je dan ff 1 gb per keer verlengen trouwens is 5 gb per dag best veel bij normaal gebruik 😀

Reputatie 6
Badge +10

Hi @KPNstrijder0320, dat is een hele goede vraag.

Wanneer je een abonnement hebt met onbeperkt data, dan kun je inderdaad 5GB per dag gebruiken. Als je door de 5GB heen bent, kun je inderdaad zoals @stikkelisok  aangeeft eenvoudig 1GB activeren. 

Vanuit een abonnement met onbeperkte data kun je per maand 25GB delen met de andere mobiele nummers in het huishouden. Als je op de link klikt, dan vind je meer informatie over het abonnement met onbeperkte data. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Hoe fijn zou het zijn als op het dashboard zichtbaar zou zijn hoeveel van het dagmaximum is verbruikt en hoeveel keer 1 GB extra nog aangemeld zijn door de klant.

Hoe fijn zou het zijn als op het dashboard zichtbaar zou zijn hoeveel van het dagmaximum is verbruikt en hoeveel keer 1 GB extra nog aangemeld zijn door de klant.

Hoi ArchitectFLW, heb je hier ooit antwoord op gekregen of was het geen vraag. Ik zou dit nl ook willen weten.

Alvast bedankt

MsCynLo

Nee, helaas niet. Best wel jammer. Ik merk de laatste tijd dat de klantvriendelijkheid wat achteruit gaat en het oplossen van problemen via online tools vaak een rondje van de zaak oplevert maar niet naar de gewenste oplossing leidt.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @ArchitectFLW, mijn excuses voor de late reactie. We hebben jouw eerste bericht helaas gemist, waardoor we ook niet hebben kunnen reageren. Heel erg bedankt voor jouw feedback, ik geef deze door aan mijn collega's die over de MijnKPN omgeving gaan, zodat zij eventueel kunnen kijken naar de mogelijkheden!

Beste KPN,

Ondanks de toezegging hiernaar te kijken zie ik geen antwoord. Kunnen jullie aangeven of ergens te zien is wat er verbruikt is van het dagtegoed. Ik gebruik mijn mobiel ook veel als hotspot voor mijn laptop. Graag verneem ik of hier nog duidelijkheid over is gekomen. Ik kan zowel op mijn app op mn telefoon als in de portal niets vinden. 

Ik zie dus niets maar voor mij is deze informatie relevant.

Reputatie 6
Badge +8

Elke android telefoon houdt zelf ook bij hoeveel mobiele data gebruikt is.

 

Beste HGD,

 

Ik gebruik mijn sim kaart af en toe ook in m'n 4G router. Dus helaas kan ik niet uitgaan van het verbruik op m'n telefoon. In het verleden kon ik in de portal ook zien wat m'n verbruik was (en bij T-Mobile) ook zelfs nog 1GB extra erbij zetten. Ik was benieuwd of deze functie er nog is en zo waar ik deze kan vinden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @WvdWel, ik neem het even over van Ron in verband met verlof! Het is inderdaad nog steeds niet mogelijk, ik ga de MijnKPN mensen hier weer even over aan het jasje trekken, als ik een reactie ontvangen heb hoor je weer van me!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @WvdWel, duurde even maar ik heb nu pas een definitief antwoord.

De wens om het verbruik te kunnen inzien in de app is al een poosje bekend bij de ontwikkelaars, echter is dit voorlopig niet te realiseren. Klinkt als iets heel makkelijks maar in de praktijk valt dit dus tegen :wink:

Toch heb ik ook goed nieuws te melden: afgelopen maandag zijn de Unlimited bundels verruimd, vanaf nu krijg je niet 5Gb maar 8Gb als startbundel elke dag, waardoor je er minder snel doorheen zult zijn. Ook waardeer je niet meer op met 1Gb maar met 2Gb.