Ja, ik ook. Ik krijg nu 2x 9.99 bij online aankoop voor mij en mijn kind. Dit gaat om Spotify.
In mijn geval is het een beetje ingewikkeld.
Ik zou Spotify gratis krijgen van KPN, bij het aanzetten van de dienst, heb ik iets gedaan en per ongeluk een account rechtstreeks bij Spotify aangemaakt waar de betalingen via KPN lopen.
Toen ik dat zag, wou ik de abonnement aanpassen, maar dat kan niet.
Volgens Spotify kan ik mijn abonnement niet aanpassen omdat het via KPN loopt.
Volgens KPN loopt alleen de betaling via hen en kunnen ze niks van de abonnement aanpassen.
Ze kunnen allebei niks voor mij betekenen. Terwijl ik Spotify niet eens wil, moet ik elke maand de online aankoop blijven betalen.
Wat ik heel raar vind is dat deze bedrijven zo bijna voor klanten kunnen doen.
Admin: Vraag afgesplitst en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel