Beantwoord

Visual Voicemail vertraagt

  • 9 May 2020
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ook ik en mijn vrouw hebben er last van dat visual voicemails Soms pas na dagen binnenkomen. Het was mij nog niet direct opgevallen omdat er niet zoveel voicemails binnenkomen.

 

maar heb nu een concrete trace

gesprek do  09:28 , voicemail achtergelaten

voicemail Melding 0:30 op

 

telefoonnummer kan ik geven op een DM

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Natasja 13 May 2020, 20:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @bb1969. Van harte welkom hier. Dat is natuurlijk hinderlijk. Wat voor toestellen hebben jij en je vrouw? En met welke Android/iOS versie? In dit topic heeft het voor iemand geholpen om de toegangscode van voicemail te wijzigen. Wil je dat eens proberen? Anders vrees ik dat je voor voicemail op de workaround moet terugvallen: 

Bel naar 1233. Daar toets je een * om direct in het hoofdmenu te komen, daarna kies je voor optie 2, dan optie 4 en vervolgens optie 1. Je krijgt dan te horen dat de sms-notificatie uit staat, en dat je optie 1 kan kiezen om notificatie via sms aan te zetten. Als je dat doet, dan krijg je in het vervolg notificaties via sms. 

Reputatie 1
Badge

Beide Iphone een  X en XR ios 13.4, ik heb intussen gevonden dat er een workaround is. 

Geloof niet dat het model heel veel verschil maakt. De IOS zou kunnen. 

Zal de toegangscode eens wijzigen om te zien of dat een verschil maakt

 

Reputatie 6
Badge +9

Bedankt voor je reactie, @bb1969. Duidelijk. Ik hoop dat het wijzigen van de toegangscode verschil maakt. Het is namelijk zo dat deze storing heel grillig is. Heel veel gebruikers kunnen zonder problemen gebruik maken van deze dienst. Sommigen helaas niet. Vanuit KPN is alles gedaan. Ik ben bang dat je dan tot een nieuwe update voor de iPhone moet terugvallen op de workaround via SMS.

Reageer