Beantwoord

VoLTE op de Xiaomi Pocophone F1

  • 21 June 2019
  • 3 reacties
  • 382 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
20 juni 2019 zag ik op mijn Xiaomi Pocophone F1 dat VoLTE aan stond. Rechtsboven in het scherm stond naast 4G ook VoLTE aan.
En inderdaad, snel gebeld met een Iphone 6 die ook volte ondersteunt en voila, de 4G verbinding blijft in stand en blijkbaar is er een volte verbinding tot stand gekopmen. uiteraard goed heldere gesprekskwaliteit.

Helaas, de volgende dag geen VoLTe meer op mijn Xiaomi Pocophone F1. Melding weg en als ik nu bel schakelt telefoon terug naar 3G.

Heel vreemd. Beste KPN, hoe kan dit nu. Was dit een experiment, zo ja, waarom is het dan gestopt, het werkte prima. In de instellingen in de telefoon staat VoLTE nu al aan.

Wanneer gaat dit echt werken?

Admin: titel van je bericht aangevuld
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 June 2019, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @harry4096, welkom terug! Ik zie dat je al helemaal geïnformeerd bent door mijn collega Nadia! Ook even voor de meelezers hier: ons netwerk is er zo goed als klaar voor. Wellicht is Xiaomi bezig met testen, het beloofd in ieder geval veel goeds. Hopelijk kan je er snel gebruik van maken! 🙂
Reputatie 1
Badge
Bedankt, de forum respons is prima van de KPN, waren de update's van VoLTE maar zo snel ;)
We wachten af.

Misschien is het niet zo snel werkend omdat er wellicht niet heel veel klanten een Xiaomi F1 hebben EN een abo van KPN?

Maar het feit dat wel eventjes werkte is toch wel jammer.
Reputatie 7
Badge +30
Graag gedaan hoor! Leuk om te lezen dat je zo tevreden over het forum bent en hopelijk kan je er alsnog snel gebruik van maken 🙂.