Vraag

Admin wachtwoord werkt niet meer

  • 11 November 2022
  • 9 reacties
  • 117 keer bekeken

Wat is dan het helpdesk telefoonnummer?? Nergens te vinden

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Wat is dan het helpdesk telefoonnummer?? Nergens te vinden

KPN 0800-0402Ā 

Je kan bij KPN van alles beleven,..maar contact krijgen met ze is een brug te ver...absurd, belachelijk, en laakbaar.Ā 

Reputatie 7
Badge +7

Je kan bij KPN van alles beleven,..maar contact krijgen met ze is een brug te ver...absurd, belachelijk, en laakbaar.Ā 

Als je je forum profiel volledig invult kunnen de moderators vast ook iets voor je betekenen. Mooi toch??

Je kan bij KPN van alles beleven,..maar contact krijgen met ze is een brug te ver...absurd, belachelijk, en laakbaar.Ā 

Als je je forum profiel volledig invult kunnen de moderators vast ook iets voor je betekenen. Mooi toch??

Oplossing daar gevonden....maar had graag gezien dat de antwoorden die werken ergens goed verwerkt werden. Bovendien is de oplossing zoooo ontzettend krom.

Reputatie 7
Badge +7

Je kan bij KPN van alles beleven,..maar contact krijgen met ze is een brug te ver...absurd, belachelijk, en laakbaar.Ā 

Als je je forum profiel volledig invult kunnen de moderators vast ook iets voor je betekenen. Mooi toch??

Oplossing daar gevonden....maar had graag gezien dat de antwoorden die werken ergens goed verwerkt werden. Bovendien is de oplossing zoooo ontzettend krom.

@Randyandy65Ā , mogen wij vernemen wat je probleem was en welke oplossing je op ditĀ forum hebt gevonden? Daar kunnen we misschien allemaal wat van lerenĀ šŸ˜ŠĀ .

Misschien is het struinen in de kennisbank een middel om antwoorden te vinden:Ā  Ā 

https://forum.kpn.com/knowledge-baseĀ 

Je kan bij KPN van alles beleven,..maar contact krijgen met ze is een brug te ver...absurd, belachelijk, en laakbaar.Ā 

Als je je forum profiel volledig invult kunnen de moderators vast ook iets voor je betekenen. Mooi toch??

Oplossing daar gevonden....maar had graag gezien dat de antwoorden die werken ergens goed verwerkt werden. Bovendien is de oplossing zoooo ontzettend krom.

@Randyandy65Ā , mogen wij vernemen wat je probleem was en welke oplossing je op ditĀ forum hebt gevonden? Daar kunnen we misschien allemaal wat van lerenĀ šŸ˜ŠĀ .

Misschien is het struinen in de kennisbank een middel om antwoorden te vinden:Ā  Ā 

https://forum.kpn.com/knowledge-baseĀ 

Admin wachtwoord werkt niet meer.

1. Reset naar fabrieks instelling --> Helpt niet

2. Haal WAN kabel uit je modem --> Dan kun je wel aanmelden

MAAR...zodra je WAN kabel er weer in doet, kun weer niks op modem.

Ā 

Andere oplossing bij toeval ontdekt.

Op mijn telefoo kijk je naar de wifi verbinding. Er is een optie om settings te bekijk (tandwieltje) en daar staat een optie Router beheren. Dan kom je direct in je router.Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +17

@Randyandy65Ā Ik heb dit zojuist geprobeerd, maar bij mij werkt jouw oplossing niet. Ik vermoed dat je jouw wachtwoord hebt opgeslagen op jouw telefoon waardoor je er wel in komt.

@Randyandy65Ā Ik heb dit zojuist geprobeerd, maar bij mij werkt jouw oplossing niet. Ik vermoed dat je jouw wachtwoord hebt opgeslagen op jouw telefoon waardoor je er wel in komt.

Nee, maar je moet wel je wifi connetie hebben. Ik moest na de reset via de KPNApp / site, eerst weer wifi instellen. Dus de SSID die ik had en ww.. Dat gaat goed.

Ik kan nog steeds mijn router niet bewerken met WAN kabel erin, dus als ik snel even iets wil checken, dan via telefoon. Dan hoef ik niet WAN kabel eruit te halen.

Blijft al met al een idiote oplossing. Binnenkoort gaan ze hier onderhoud doen in de straat....hou me hart vastĀ 

Reputatie 7
Badge +17

Interessant, bij mij werkte dat niet. Wat wel werkt is naar https://192.168.2.254Ā gaan. Daar werkte mijn admin wachtwoord wel. Het kan zijn dat je de melding krijgt dat er geen certificaat is. Dat klopt. Die heb je ook niet nodig. Dus je kunt gewoon aangeven dat je door wilt gaan.