Vraag

Box 12 admin wachtwoord werkt niet

  • 12 September 2023
  • 8 reacties
  • 142 keer bekeken

Bij eergisteren aanvragen 100% op zeker aangeklikt dat ik overstap service wilde en daar het 30 dagen zou duren. Echter vandaag alles al binnen. Én geactiveerd. Dus ik ga lekker dubbel betalen. Niet tof. 

Enfin, 

Na aansluiten en werkend internet, wil ik het wachtwoord van WiFi veranderen. Dus ik moet inloggen op het modem.

Het admin wachtwoord dat achterop de box staat werkt gewoon niet. Ik krijg de melding "wrong login information". 

 

​​​​​​Zelfs als ik de qr code scan en het wachtwoord kopiëer en plak werkt het niet. Ook niet na een reset (met naald in reset gaatje). En ook niet vanaf een andere laptop. Ook niet via lan (zou sowieso niet moeten uitmaken). 

Het standaard wifi wachtwoord en zo werkt wel. Het admin wachtwoord dus niet. Hoe is dit toch in godsnaam mogelijk!? 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Ik kan met mijn laptop niet inloggen (wachtwoord zou niet kloppen), maar wél via de browser van mijn telefoon. Ben er nog niet achter waarom, maar misschien het proberen waard? 

Ik kan met mijn laptop niet inloggen (wachtwoord zou niet kloppen), maar wél via de browser van mijn telefoon. Ben er nog niet achter waarom, maar misschien het proberen waard? 

Heb al verschillende browsers gebruikt. Ook verschillende apparaten (laptop, telefoon ed) 

Hallo @niquedegraaff probeer het eens met

https://192.168.2.254

vergeet de s in https niet.

Eventuele veiligheidsmeldingen kun je negeren en doorheen enteren.

 

Reputatie 5
Badge +5

Je zou deze link kunnen proberen 

 http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Werkt voor mij op alle browsers.

Hallo @niquedegraaff probeer het eens met

https://192.168.2.254

vergeet de s in https niet.

Eventuele veiligheidsmeldingen kun je negeren en doorheen enteren.

 

Je zou deze link kunnen proberen 

 http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Werkt voor mij op alle browsers.

 

 

Ik heb beide opties ook geprobeerd. Het wachtwoord klopt gewoon niet

Reputatie 7
Badge +13

@niquedegraaff Ik kwam je topic tegen, is het inloggen nog gelukt? 

@niquedegraaff Ik kwam je topic tegen, is het inloggen nog gelukt? 

Nee. We hebben maar geaccepteerd dat we er niet in komen. Helaas kunnen we dus het WiFi wachtwoord ook niet veranderen en het kanaal ook niet. 

Reputatie 7
Badge +13

Zou je dan eens jouw adresgegevens in jouw profiel kunnen invullen? Dan kijk ik even mee!