Beantwoord

Box 12 blijft opnieuw opstarten

  • 19 December 2021
  • 105 reacties
  • 2426 keer bekeken


Toon eerste bericht

105 reacties

Badge

Hallo, zijn we weer,

Box V10a is probleemloos, maar we hebben nu `n ander probleem(pje).

Ik denk dat nu m`n TV-ontvanger, ARRIS Vip2952, is overleden.

Is normaal opgestart, maar na even afwezigheid staat TV op zwart beeld,

Rechtstreeks via netwerk-kabel werkt TV normaal, Netflix, YouTube, Internetbrowser.

TV-ontvanger displaytje is zwart, Knop bovenop is groen.

Na stroomonderbreking, kort èn langer, word knop `n klein momentje rood, en dan bijna direct groen maar displaytje blijft zwart.

Bij normaal opstarten duurt het altijd meerdere minuten voordat er beeld komt op TV.

Na gebruik gaat bij ons àlles van de stroom af, na eerst op standby gezet te zijn, heeft altijd goed gewerkt.

Reputatie 7
Badge +19

@Arie.O. Hoi Arie, dat klinkt niet helemaal zoals het hoort. Maja heeft vakantie, vandaar dat ik in je topic reageer.

Als ik het goed begrijp werkt je tv-ontvanger wel eventjes nadat je 'm aanzet, maar wordt het beeld daarna zwart. Stopt het geluid er ook mee? Maakt het nog uit wat je probeert te kijken: live tv, terugkijken, eventueel opnames? Geef je tv-ontvanger eens een frisse start. Dat helpt in veel gevallen goed. Maakt dat verschil? 

Badge

Heey Alexandra, tv-onvanger deed helemaal niks meer, alleen knop bovenop wert na inschakeling van de stroom, 'n momentje rood, direct groen. Schermpje op ontvanger bleef zwart. TV kreeg geen signaal. Maar, is inmiddels opgelost, is maandag omgeruild voor nieuwe, werkt allemaal weer perfect, toppie.Was geen modum probleem.

​​​​Maar bedankt voor de reaktie.

Badge

Hallo, zijn we weer, 

Alles werkt probleemloos, 100% tevree. 

Bedankt voor gezamelijk oplossen van de probleempjes.

Groetjes vanuit N.Brabant.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Arie.O.,

Wat leuk dat je even komt melden dat het allemaal nog steeds in orde is! Goed nieuws 😊

Reageer