Beantwoord

Box 12: time-out instellen voor automatisch uitloggen modem

  • 7 May 2024
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Sinds twee dagen toch maar over gegaan van Experia V8 (nog van Telfort) naar Box 12 (nu nog op versie SGEJ1000060E)
Na inloggen op de Box 12, wordt je na enkele minuten automatisch uitgelogd.
Eerst komt er nog wel een pop-up dat dit na 1 minuut gaat gebeuren, maar dat zie je niet altijd.

Op de V8 kon ik deze timeout-tijd zelf instellen. Omdat ik het handig vindt, het modem als “telefoon-logboek” de halve dag bij de hand te hebben, had ik deze tijd op 12 uur gezet.

In de Box 12 heb ik deze instelling nog niet kunnen vinden.

Kijk ik er overheen? - of zit dit pas in de nieuwe KPN-software?
Of een verbeterpunt voor nog een update!

Nu mag ik elke keer opnieuw inloggen, en dat kost telkens best wat tijd. Gelukkig onthield Chrome wel het wachtwoord.

icon

Beste antwoord door Kees-Jan N 16 May 2024, 13:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kees-Jan N, helaas kun je die time-out niet aanpassen, ik neem je feedback mee!
We hebben hier ook een paar handige topics over:
 

na de volgende update zal het er allemaal wat anders uitzien:

 

Vannacht de nieuwe KPN-Software gekregen.

Zo te merken logt de Box 12 nu helemaal niet meer vanzelf uit - dus probeempje is opgelost

Reageer