Beantwoord

Erg slechte verbinding na modemwissel Experia Box V10 naar Box 12

  • 13 December 2021
  • 30 reacties
  • 725 keer bekeken

Nadat mijn v10 de geest had gegeven, heb ik een nieuw modem van u toegestuurd gekregen, de V12. Sinds die tijd heb ik erg slecht internet en haalt de speedtest slechts 15 tot 38 mbps ipv voorheen +200. Ik betaal hier echter wel voor (200 glasvezel abonnement). Er is niets veranderd aan de kabels, alleen uw nieuwe modem. Wifi manager slaat al helemaal nergens op want die raadt mij superwifi aan die ik al lang heb. Vervolgens moet ik via de wifi manager een speedtest doen die het niet doet (zegt socketfout). Buiten deze wifi manager kan ik wel een Kpn speedtest doen en die komt tot bovengenoemde resultaten. Dit is nu al enkele weken zo en absoluut het geld niet waard. Kunt u dit oplossen aub?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 January 2022, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Jazeker.

Leuk je even gesproken te hebben. Ik kan die verbrekingen niet verklaren. Je hebt de versterkers al uitgesloten door ze tijdelijk los te koppelen.

Ik ga een monteur naar jou toesturen.  Ik laat je morgen weten of dit op de afgesproken dag lukt.

 

Vanochtend is de KPN monteur geweest. Keurige man met veel kennis van zaken. Hij is uitgebreid wezen testen en heeft de Experia wifi's afgekoppeld en vervangen door twee Super wifi punten. En toen was het opgelost. De hele dag al normale waarden. Opgelost dus. 

 

Dank voor je hulp @Erwin_  💪🏻