Beantwoord

experiabox v10 omruilen voor een v12

  • 19 April 2023
  • 12 reacties
  • 846 keer bekeken

Kan ik mijn experia box v10 omruilen voor een v12

icon

Beste antwoord door RBxx 19 April 2023, 23:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Nee, KPN ruilt een Experia Box v10 niet om voor een Box 12. Alleen de Experia Box v9 of nog oudere modellen worden omgeruild. KPN gaat geen modems vervangen die nog goed functioneren en aan de eisen voldoen. 

Reputatie 1

Ik kreeg vandaag een email van KPN (campagne@kpn.com) met als onderwerp het omruilen van mijn Experiabox want die wordt volgens de KPN niet meer ondersteund (geen updates meer). De omruil zou de Experiabox v10 betreffen. Het merkwaardige is dat ik al jaren een v10 heb! En die zou niet meer ondersteund worden? Ik begrijp hier niets van.

 

 

Badge +19

Dat begrijp ik ook niet. Ik zou em zeker niet omruilen!!!

Ik kreeg vandaag een email van KPN (campagne@kpn.com) met als onderwerp het omruilen van mijn Experiabox want die wordt volgens de KPN niet meer ondersteund (geen updates meer). De omruil zou de Experiabox v10 betreffen. Het merkwaardige is dat ik al jaren een v10 heb! En die zou niet meer ondersteund worden? Ik begrijp hier niets van.

 

 

KPN is bezig de V8 en de V9 actief om te ruilen voor een V10 @MTX . Als jij de V10 origineel van KPN hebt heeft KPN een vergissing begaan door jou die mail te sturen.

Zie ook onderstaande link:

 

Reputatie 1

Zeker, ik heb een originele KPN V10. Dus waarschijnlijk is de email per abuis aan mij gestuurd. 
Dank voor jullie reacties.

Waarom wordt mijn V8 omgeruild voor de V10A en niet de V12?

Reputatie 7
Badge +24

Waarom wordt mijn V8 omgeruild voor de V10A en niet de V12?

Omdat KPN kennelijk nog een voorraadje van de v10a had liggen. En die worden door KPN nog gewoon in gezet. Net als de v10 zonder a. Die zet KPN ook gewoon in.

Ze komen terug van klanten die overstappen of om andere reden hun abonnement opzeggen. Dan kijkt KPN ze na. En daarna worden ze gewoon weer naar andere klanten gestuurd.

Dank voor uw reactie Nick83.

Mijn v8 doet het goed dus omruilen voor een iets minder oude V10A is geen echte verbetering en al helemaal niet als dat een teruggestuurd apparaat is. Hopelijk ziet KPN dat ook in en sturen ze alsnog een nieuwe V12.

Reputatie 7
Badge +24

Dank voor uw reactie Nick83.

Mijn v8 doet het goed dus omruilen voor een iets minder oude V10A is geen echte verbetering en al helemaal niet als dat een teruggestuurd apparaat is. Hopelijk ziet KPN dat ook in en sturen ze alsnog een nieuwe V12.

Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. De v10a is van 2018.

https://tweakers.net/nieuws/140399/kpn-toont-nieuwe-experiabox-v10a-met-vplus-ondersteuning.html

En de v8 van 2010? Weet niet zeker. Misschien nog wel ouder. Dus de v10a is wel duidelijk jonger. Heeft WiFi 5 GHz. Dat heeft de v8 niet. Dus het is echt wel een verbetering. 

Reputatie 5
Badge +5

En de V10(a) krijgt nog netjes zijn (veiligheids) updates. 

Reputatie 7
Badge +24

En de V10(a) krijgt nog netjes zijn (veiligheids) updates. 

En hij gaat zelfs straks nog dezelfde firmware krijgen die op de KPN Box komt/staat.

De V8 ondersteunt alleen de 2.4-band, de V10a tevens de 5.0-band @DianndusÂ