Beantwoord

Geen toegang tot ExperiaBox v10A modem na reset

  • 19 April 2024
  • 7 reacties
  • 46 keer bekeken

Goedendag,

Onlangs is er een reset geweest van mijn modem en lukt het mij sindsdien niet meer in mijn modem te komen om mogelijke aanpassingen te verrichten.

Het modem inlogscherm geeft aan admin (in licht grijs) en mij voormalig wachtwoord wordt niet geaccepteerd.

Verneem graag hoe ik weer toegang kan krijgen tot mijn Experia Box v10A modem.

Bij voorbaat dank.

Herman

PS. Alles werkt maar ik wil graag weer toegang hebben tot het modem.

icon

Beste antwoord door Nick83 19 April 2024, 21:58

Bekijk origineel

7 reacties

Ik heb het zelfde  probleem  ik moet  inloggen op me experiabox v10a 

Om de snelheid te wijzigen  al de camera's werken niet meer nu me modem gereset is

Ze hebben 2.4 hz nodig nu is het weer 5 en kan ook niet inloggen 

Reputatie 7
Badge +24

Achterop de v10a staat toch een admin password? 

 

Ja ik weet deze probeer ik al dagen in te voeren iedere keer zegt die foutwachtwoord 

 

Reputatie 7
Badge +24

@Jay024 heeft u de box gereset door het kleine knopje met een paperclip in te drukken ongeveer 20 seconden lang?

Vrijwel  alles al geprobeerd  resten  lang kort stroom er af erop cookies verweiderd beveiliging instellingen aangepast  via laptop  telefoon en tablet  kpn gebeld hun kunnen ook niet inloggen  camera's van wifi afgehaald  via kabel geprobeerd  ook niet dus krijg vermoeden dst ik al me camera's moet gaan vervangen die wel op 5hz werken 

@Jay024 heeft u de box gereset door het kleine knopje met een paperclip in te drukken ongeveer 20 seconden lang?

Suser bedankt  voor de tip in combinatie met stroom er af en reset tog gelukt   echt top je hebt me weekend goed gemaakt

Reputatie 7
Badge +24

... dus krijg vermoeden dst ik al me camera's moet gaan vervangen die wel op 5hz werken 

Dat is onzin. Heel veel camera's werken op 2,4 GHz. Als je camera's wilt die 5 GHz ondersteunen, dan moet je er bijna naar zoeken en kom je in het iets duurdere segment uit. Dat moet gewoon niet nodig zijn.

Gebruikt u wel het juiste wachtwoord? Geen o voor een 0 verwisselt ofzo?

Reageer