Beantwoord

Hoe lang huur je de Fritz!Box 7590 AX via KPN?

  • 11 March 2024
  • 13 reacties
  • 250 keer bekeken

Hoe lang huur je de Fritzbox binnen je Hussel abonnement

icon

Beste antwoord door Berteman 11 March 2024, 11:11

Bekijk origineel

13 reacties

Kosten huur Fritzbox € 7,49 per maand, hoe lang ga je dan betalen binnen je abonnement

 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @FredGes47 . Je huurt een Fritz voor minimaal een half jaar à € 7.49 per maand. Daarbij is ook kpn service + inbegrepen. 

Na een half jaar kan je de Fritz weer opzeggen (en retourneren) maar ook blijven huren, zolang je wilt voor € 7.49 per maand. 

https://www.kpn.com/internet/fritzbox?zx=1&campaignid=af:s=zanox:c=onderstroom:co=328803:f2=0&znxid=328803&merchant=8296&sv1=affiliate&sv_campaign_id=328803&awc=8296_1710151485_2687bb32c47c41dbf03ee26146c97aa5&dclid=CMjw1N7664QDFa_jEQgdQuwIUA

Reputatie 7
Badge +9

@FredGes47 Je huurt bij KPN niet de 7590 AX, maar de 'gewone’ versie 7590.

Reputatie 7
Badge +24

@FredGes47 Je huurt bij KPN niet de 7590 AX, maar de 'gewone’ versie 7590.

En dus geen WiFi 6.

Zo net ook gelezen, snap het wel. Geen probleem mee. Dank je.

Reputatie 3
Badge

@Nick83 

klopt niet heb ook de 7590 ax gekregen en die heeft echt wel wifi 6 misschien beter informeren voordat je iets roep.

Reputatie 7
Badge +9

.

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83

klopt niet heb ook de 7590 ax gekregen en die heeft echt wel wifi 6 misschien beter informeren voordat je iets roep.

Ho eens even... @Piet van der Vooren schreef dat je bij KPN de gewone 7590 huurt en niet de 7590 ax.

Ik reageerde vervolgens dat da dus betekend dat je dan geen WiFi 6 zou hebben.

Bovendien staat er op de officiële informatiepagina van KPN dat de gewone 7590 geleverd word. Niets over AX op die pagina.

https://www.kpn.com/internet/fritzbox

Met nog een linkje naar de site van AVM..

https://nl.avm.de/producten/fritzbox/fritzbox-7590/technische-gegevens/

Ook de pagina van de gewone 7590, niet de AX versie.

Reputatie 3
Badge

Verkeerd gezien inderdaad mijn excuses

Reputatie 2
Badge

De Fritzbox 7590 wordt bij KPN uitgefaseerd zolang de voorraad nog niet op is krijgt de klant nog deze maar KPN is al bezig om deze te vervangen voor de AX versie. De monteurs hebben deze ax versie inmiddels al op de bus

Reputatie 7
Badge +12

De Fritzbox 7590 wordt bij KPN uitgefaseerd zolang de voorraad nog niet op is krijgt de klant nog deze maar KPN is al bezig om deze te vervangen voor de AX versie. De monteurs hebben deze ax versie inmiddels al op de bus

Ik gok dat ze ook al op zijn want vandaag een swap gedaan en klant kreeg een ax model opgestuurd. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet, dit was namelijk een XS4ALL klant.

De Fritzbox 7590 wordt bij KPN uitgefaseerd zolang de voorraad nog niet op is krijgt de klant nog deze maar KPN is al bezig om deze te vervangen voor de AX versie. De monteurs hebben deze ax versie inmiddels al op de bus

Ik gok dat ze ook al op zijn want vandaag een swap gedaan en klant kreeg een ax model opgestuurd. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet, dit was namelijk een XS4ALL klant.

Inderdaad van KPN vernomen dat de 7590 niet meer voorradig is, en dus niet meer als huurmodem geleverd kan worden. Klanten die de 7590 bestellen krijgen nu een 7590 AX geleverd. Dus met wifi 6, maar zonder S0-bus.

maar zonder S0-bus.

Maar die heeft ook niemand (meer) nodig.

De meesten weten niet eens waarvoor die  bus dient.

 

Reageer