Ik heb hier hetzelfde probleem.
Er zit iets goed fout in de firmware van het modem, of hardware mogelijk In combinatie met de cloudserver waar de modemconfiguratie ook wordt opgeslagen.
Zonder de WAN verbinding (kabel tussen modem en de kpn pon (het kastje door KPN geplaatst waar de glasverbinding binnenkomt) kan je na een fabrieksreset wel inloggen! ,l.
Daarna kan je ook instellingen zoals admin ww en wifi ssids etc wijzigen en opslaan. (
Ik heb gecheckt of opslaan goed ging door uit te loggen en met een andere Laptop in te loggen en de configuratie te checken. Ook de gewijzigde wifi instellingen gechecked door op de nieuwe gewijzigde ssid in te loggen.
Echter als je het modem na alle wijzigingen weer aansluit op de kpn pon, ofwel de wan kabel er weer in stop en daarmee je internetverbinding hersteld, maakt het modem weer verbinding met de kpn server en kan je niet meer als admin op het modem inloggen blijken ( in ieder geval een deel van) de gewijzigde instellingen ongedaan te worden gemaakt.
Omdat ik niet kan inloggen kan ik ze niet allemaal controleren, maar in ieder geval werden de wifi instellingen weer teruggezet naar de standaard waarden.
Mogelijk komt dit doordat het modem instellingen ophaald van de kpn cloud server??
Wat nu?
Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.