Vraag

Ik kan niet inloggen op mijn Box 12, ook niet na reset

  • 1 April 2024
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Kan niet inloggen op box 12 ook niet na harde reset


7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi @HenkW80 , normaal gesproken kun je naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn gaan, daar kun je inloggen op het modem. Als dat niet werkt kun je een andere browser proberen (Edge. Firefox etc.) en deze link proberen: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Ik krijg wel het inlogscherm, maar dan wordt er vermeld dat het wachtwoord fout is. 
Ik heb toen een “zachte” reset gedaan, maar ook toen weer de melding wachtwoord onjuist.

tweede poging een "harde” reset  via de reset knop van de box12 , weer het op de box vermelde wachtwoord ingetypt en wederom de melding wachtwoord onjuist.

Ik heb met Edge, chrome en Firefox getracht in te loggen, alle zonder resultaat

Reputatie 4
Badge +4

Hi @HenkW80 , je kan proberen de QR code op de achterkant van het modem te scannen met je smartphone. Die bevat ook alle info die leesbaar op het etiket staat. Knip en plak het juiste gedeelte en gebruik dat bij het inloggen. Dan weet je zeker dat je geen typ (en lees)fouten maakt. Het kan ook nog zijn dat een VPN is ingeschakeld en het daarom niet werkt.

VPN staat uit en ook de gegevens van het modem heb ik cecopieerd alles met hetzelfde effect blijft melden ww is niet juist, ik bel vandaag wel met KNP

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @HenkW80, is het nog gelukt met behulp van een medewerker van de klantenservice? 

Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem als hierboven omschreven. Geen reset of combinatie van browser maakt het mogelijk om in te loggen op de Box 12. Hoogst irritant, omdat ik nu geen instellingen in het modem aan kan passen! 

 

Graag ontvang ik hier een oplossing voor, want een modem waar ik niet eens bij de instellingen kan gaat mij te ver.

 

Mvg,

 

Sander Alberink

Beste Jeroen,

Nee is niet gelukt, maar er was nog een probleem en dat was dat de modem af en toe opnieuw op startte, het modem is vervangen en nu werkt alles zoals het hoort!

Reageer