Vraag

Inloggen modem lukt niet, wachtwoord zou niet kloppen

  • 3 April 2024
  • 14 reacties
  • 163 keer bekeken

Ik kom wel op de loginpagina van het KPN modem maar asl ik daar als ‘admin’ inlog en het wachtwoord gebruik dat op de sticker op de achterkant van het modem staat krijg ik altijd een login fout ? Verschillende browsers en devices geprobeerd maar steeds hetzelfde resultaat ?


14 reacties

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen @EJHH ?

 

Een KPN Box 12b (Sagemcom)

Kijk eens via onderstaande link voor een mogelijke oplossing @EJHH :

 

Hoi,

Ook ik heb dit probleem, kennisbank biedt geen oplossing.

Reset heeft geen zin. Ik heb zelfs via de QR-code achterop de precieze code gekopieerd en “geplakt” in het wachtwoordvenster (om zeker geen bijzondere tekens verkeerd in te vullen) 

Iemand een tip?

 

Nope !
Geen enkele daar beschreven optie werkt….

Reset heb ik ook al gedaan, geen succes ...

Ik heb hetzelfde probleem, al van alles geprobeerd maar nog geen werkende oolossing gevonden hiervoor. Ik heb trouwens pas sinds 22 maart KPN glasvezel.

Ik vanaf begin maart. Ik lees hier en daar dat het probleem opgelost zou kunnen worden door een software update die uitgerold wordt.

Ik geef me op voor deze update. 😉

@Kpn kan iemand dit bevestigen?

Reputatie 7
Badge +9

Probeer het eens met de Firefox webbrowser.
Download Firefox voor Desktop – van Mozilla 

Die update komt later vanzelf, je krijgt hier een sms over @M.J.1978.

@SaltyBart bedankt voor je reactie. Helaas ook met Firefox lukt het niet om in te loggen.

 

Echt bizar dit!

lukt het wel op deze manier: 

via:

 

Bedankt, maar ook op die manier lukt het niet.

Ik heb het wachtwoord via de QR code gekopieerd en geplakt in het wachtwoordvenster. Typefouten zijn uitgesloten ;-)

 

Verder vraag ik me wel af hoe je KPN DNS kan instellen als je het modem niet in kan komen. 😀

Probeer het eens, in Firefox of Microsoft Edge, met deze link.

Inloggen Box 12. Via https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/ en niet via Google Chrome. Hoe log ik in op Box 12 (uitleg).

Dit zijn helaas allemaal dezelfde pogingen die allemaal op niets uitdraaien. Ik ben zelf ook niet recentelijk KPN klant geworden maar denk toch dat ik weer terug ga naar m’n ‘oude’  provider.

Helaas dat dit niet op te lossen of hier geen adequaat antwoord voor is ?

 

Reageer