Beantwoord

internet lampje knippert KPN

  • 20 April 2024
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 1

KPN Box 12 lampje internet knippert, WiFi werkt.

Hoort het internet lampje modem te knipperen?

icon

Beste antwoord door Jankonnected 24 April 2024, 18:28

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Jankonnected , deze hoort gewoon constant groen te branden. Heb je al eens geprobeerd om het modem opnieuw op te starten of te resetten? En als ik het goed begrijpt werkt de wifi wel gewoon? Ondervind jij ook problemen met je vaste internet verbinding en/of tv? 

Reputatie 1

Modem is regelmatig gereset en opnieuw gestart. Blijft knipperen. Af en toe valt de WiFi even weg maar doet dan weer. Maandag komt monteur KPN 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Jankonnected en welkom hier op onze Community :)

Als het goed is, is de monteur gister geweest en ben benieuwd of hij nog iets heeft kunnen vinden en wat de stand van zaken nu is!

Reputatie 1

KPN heeft zelf de afspraak geannuleerd omdat zij zagen dat er al een glasvezelverbinding was. Terwijl er nog wat problemen zijn. Morgen komen ze alsnog om nog wat dingen op te lossen. Ik laat het weten. 

Reputatie 7
Badge +12

KPN heeft zelf de afspraak geannuleerd omdat zij zagen dat er al een glasvezelverbinding was. Terwijl er nog wat problemen zijn. Morgen komen ze alsnog om nog wat dingen op te lossen. Ik laat het weten. 

Super, wachten we dat eventjes af @Jankonnected :) 

Badge +1

Bij ons knippert deze altijd al vanaf het begin!
Ik zie bij andere om mij heen (ook met de box 12) dat dat niet zo is.
Bij hun brand deze constant.

Heb me altijd afgevraagd hoe dat kan en waarom dat zo is.
Maar alles werkt gewoon naar behoren.
En aangezien het werkt en bellen je een halve dag kost heb ik er nooit veel aandacht aan besteed😊

Dus ik lees graag even mee….

Reputatie 1

Monteur is geweest. Ik heb in mijn eerste bericht geschreven dat internet lampje knippert. Dit moet zijn: WiFi lampje knippert. 
Dit is volgens monteur normaal en is afhankelijk hoeveel apparaten actief zijn op het netwerk. 
Ik had het door elkaar gehaald. 😬
Dus: internet lampje brandt continu. 
Alles is (was al) in orde. 

Reputatie 7
Badge +12

Monteur is geweest. Ik heb in mijn eerste bericht geschreven dat internet lampje knippert. Dit moet zijn: WiFi lampje knippert. 
Dit is volgens monteur normaal en is afhankelijk hoeveel apparaten actief zijn op het netwerk. 
Ik had het door elkaar gehaald. 😬
Dus: internet lampje brandt continu. 
Alles is (was al) in orde. 

Bedankt voor deze update @Jankonnected!

Kan de beste gebeuren en fijn dat het nu duidelijk is :) 

Reageer