Beantwoord

Kan niet op mijn Box 12 inloggen, krijg de melding Wrong login information

  • 26 April 2024
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

Hallo,

Ik heb door de forum gekeken en heb alles geprobeerd (http://192.168.2.254 als http://mijnmodem.kpn en http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login // op Edge en Chrome // de cookies en cashed data verwijderd // op mijn telephone) maar niks werk.

Ik heb een Box 12 en 2 wifi versterker. Ik heb geprobeerd met alle 3 admin Password maar ik krijg altijd “Wrong login information”.

is er iets anders ik kan doen?

Help aub.

icon

Beste antwoord door Mike39 28 April 2024, 07:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Marc1980 

 

Probeer het eens met Firefox of wellicht nog beter Pale Moon

De laatste geeft meestal de minste problemen om op interne apparaten in te loggen.

Hoi @Marc1980 

  • Heb je de cookies van de site weggegooid (laat weten als je wilt weten hoe dat moet) en het lukt nog steeds niet, probeer dan het admin password van het modem te resetten. Hier staat hoe dat moet, met alle overige tips: als het inloggen op de KPN Box 12 niet lukt. Lukt het hiermee wel, vertel dan hier welk tip jou hielp.
  • Welke software versie heb je? Als je dat niet weet, kun je ook een screenshot van de login pagina posten, want daaruit blijkt welke versie het (ongeveer) is. Sommige oude versies hadden inderdaad inlog problemen.
  • Weet je dat jouw modem de nieuwe software heeft, dan vind je hier informatie over het inloggen op de webinterface van de KPN Box 12.

@Marc1980 . Jammer dat het allemaal zo lastig gaat.  Heb je iets aan de adviezen gehad?

 

voor de zekerheid ook nog even deze:

 

Hallo @Marc1980 

 

Probeer het eens met Firefox of wellicht nog beter Pale Moon

De laatste geeft meestal de minste problemen om op interne apparaten in te loggen.

Dankjewel @GeSp maar allerbei werkte niet 

Hoi @Marc1980 

  • Heb je de cookies van de site weggegooid (laat weten als je wilt weten hoe dat moet) en het lukt nog steeds niet, probeer dan het admin password van het modem te resetten. Hier staat hoe dat moet, met alle overige tips: als het inloggen op de KPN Box 12 niet lukt. Lukt het hiermee wel, vertel dan hier welk tip jou hielp.
  • Welke software versie heb je? Als je dat niet weet, kun je ook een screenshot van de login pagina posten, want daaruit blijkt welke versie het (ongeveer) is. Sommige oude versies hadden inderdaad inlog problemen.
  • Weet je dat jouw modem de nieuwe software heeft, dan vind je hier informatie over het inloggen op de webinterface van de KPN Box 12.

Hoi @Mike39 , ja ik heb de reset van de box gedaan en nu het werk. Bedankt voor de tip

@Marc1980 . Jammer dat het allemaal zo lastig gaat.  Heb je iets aan de adviezen gehad?

 

voor de zekerheid ook nog even deze:

 

Hoil @Erwin van KPN ja de tip van  Mike39 over de reset van de Box werkt.

Bedankt

Fijn dat het gelukt is! Markeer je het juiste antwoord als oplossing; voor anderen met een zelfde probleem.

Reageer