Beantwoord

KPN Box 12 haalt update niet binnen

  • 18 February 2024
  • 13 reacties
  • 270 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Sinds afgelopen vrijdag weer bij kpn maar mijn modem haalt de update niet ik zit nog op de oude SGEJ1000060E wie kan hiermee helpen?

icon

Beste antwoord door N.N. 18 February 2024, 09:58

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Bedankt voor het aanmaken van een nieuw topic Marco, ik kom er morgen even op terug!

Heb je ook KPN wifipunten aangesloten @Marcomestreech ? Zo ja dan volgt de update pas op een later tijdstip dit jaar. Eerst worden alle modems bijgewerkt zonder aangesloten wifipunten.

 

Reputatie 3
Badge

@Nomen Nominandum 

Nee nog niet die heb ik wel besteld vandaag maar sluit ik dan nog niet aan.

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb je een PB gestuurd!

@Remco van KPN ik heb hetzelfde probleem. Heb de box 12 bijna een week online, maar zit op oude firmware. Modem admin interface reageert erg traag en soms helemaal niet (inloggen gaat 60% van de keren niet goed, pagina’s opvragen geeft vaak een ‘gateway timeout’).

Is het mogelijk om de modem te voorzien van een nieuwere versie, ik maak geen gebruik van KPN wifipunten.

Kon heeft mij een bericht verstuurd update word vanacht tussen 00:00 en 06:00 uitgevoerd

helemaal niets gebeurd zit ook nog op oude firmware

Reputatie 7
Badge +24

Kon heeft mij een bericht verstuurd update word vanacht tussen 00:00 en 06:00 uitgevoerd

helemaal niets gebeurd zit ook nog op oude firmware

Er zijn heel veel mensen die dit melden hier op het forum. Gewoon afwachten. De update komt vanzelf wel een keer.

Reputatie 1
Badge

Ik heb je een PB gestuurd!

Waarom in PB ? Ik denk dat er een hoop mensen zijn die hetzelfde hebben en graag een antwoord zien.

Beetje jammer.

Ik heb je een PB gestuurd!

Waarom in PB ? Ik denk dat er een hoop mensen zijn die hetzelfde hebben en graag een antwoord zien.

Beetje jammer.

Als er persoonlijke dingen in voorkomen wil je dat niet binnen het forum zien @Pjotr007 

Deel gerust algemene info die in de PB staan als je denkt dat andere forumleden daar voordeel bij hebben. 

 

Reputatie 1
Badge

Ik heb je een PB gestuurd!

Waarom in PB ? Ik denk dat er een hoop mensen zijn die hetzelfde hebben en graag een antwoord zien.

Beetje jammer.

Als er persoonlijke dingen in voorkomen wil je dat niet binnen het forum zien @Pjotr007 

Deel gerust algemene info die in de PB staan als je denkt dat andere forumleden daar voordeel bij hebben. 

 

Excuus, en gelijk heeft u. Echter dacht ik dat het een probleem gerichte oplossing was en daar zitten we natuurlijk met z'n allen op te wachten. ;) 

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb je een PB gestuurd!

Waarom in PB ? Ik denk dat er een hoop mensen zijn die hetzelfde hebben en graag een antwoord zien.

Beetje jammer.

Als er persoonlijke dingen in voorkomen wil je dat niet binnen het forum zien @Pjotr007 

Deel gerust algemene info die in de PB staan als je denkt dat andere forumleden daar voordeel bij hebben. 

 

Excuus, en gelijk heeft u. Echter dacht ik dat het een probleem gerichte oplossing was en daar zitten we natuurlijk met z'n allen op te wachten. ;) 

 

Nee helaas is er nog niet oplossing op maat voor beschikbaar. Ik kan dit ook niet echt forceren maar ik hoop dat er dan op korte termijn een oplossing beschikbaar komt. 

Reputatie 2

Hier ook nog steeds…

 

Admin: Ipadres uit afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

 

Reputatie 6
Badge +3

Hier hetzelfde probleem. Kreeg gisteren een sms dat ik vandaag tussen 0.00 en 06.00 een update zou krijgen op mijn modem. Ik zou mijn modem en super wifi punten aan moeten laten. Maar er is helemaal niets gebeurd. Ook een handmatige reboot van het modem haalt niks uit.

Reageer