Vraag

Krijg Draytek Vigor2762 niet werkend met KPN vdsl2

  • 30 August 2023
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedemorgen allen,

Ik probeer mijn KPN VDSL2 verbinding op een draytek binnen te laten komen maar dat krijg ik niet voor elkaar. Ergens gaat iets niet goed dus hoop met jullie hulp tot een werkende setting te komen.

 

Situatie nu: 

Kpn VDSL2 komt binnen op experiabox.

Situatie hoe het moet worden:

Kpn VDSL2 komt binnen op Draytek in bridge mode en daarachter hangt de Unifi Dreammachine SE.

Het lampje op de DrayTek blijft oranje knipperen.

Voor de username en password van de PPPoe settings heb ik internet/internet gebruikt maar dat maakt volgens mij niks uit.

Instellingen tot nu toe:

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Michel_84! Is het nog een beetje gelukt? Ik zou anders een op de pagina, Eigen apparatuur instellen kijken of even kijken op onze kennisbank: Eigen modem. Kom je er niet uit dan staat in dat artikel een linkje naar een topic van WJB. Als je daar je vraag stelt helpt de community je verder!

Hoi Remco,

Nee het is nog niet gelukt. Ik wordt ook niet echt wegwijs uit de topics want bijna alles gaat over een Draytek met IPTV. Ik wil alleen internet op de Draytek. Ik zal morgen Draytek eens gaan bellen of die mij verder kunnen helpen. Of er gaat iets niet goed of ik zie iets over het hoofd. 

Reputatie 7
Badge +13

Ai jammer, je kan ook altijd even hier je vraag stellen: Gebruik een eigen router i.p.v. de KPN Experia Box . Ik hoop dat je snel een oplossing kan vinden!