Beantwoord

Krijg foutmelding bij upgraden firmware Box 12

  • 4 May 2024
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Reputatie 1

Als ik probeer de -zoveelste- nieuwe Box 12 firmware te upgraden, krijg ik telkens >5x die foutmelding >

is dit normaal ??

 

Thanks,

E.

icon

Beste antwoord door TDN 4 May 2024, 19:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Welke versie staat erop en welke versie probeert u naartoe te gaan? Ik heb eerder gelezen bij iemand anders dat de v12 eerst gereset moet worden en dan schijnt het wel te lukken het upgraden.

Reputatie 1

V12.C.23.04.39 => V12.C.23.15.06.O

Reputatie 7
Badge +9

@Eurypylus Je moet DNS proxy aan zetten om KPN DNS servers te gebruiken voor het updaten binnen halen. Na het succesvol upgraden en rebooten kan je DNS proxy weer uit zetten en jouw oorspronkelijk DNS servers gebruiken.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Eurypylus en bedankt voor jouw bericht!

 

@Eurypylus Je moet DNS proxy aan zetten om KPN DNS servers te gebruiken voor het updaten binnen halen. Na het succesvol upgraden en rebooten kan je DNS proxy weer uit zetten en jouw oorspronkelijk DNS servers gebruiken.

Is het je met deze informatie nog gelukt om de firmware van je Box 12 te updaten? 

Reputatie 1

Inderdaad, Cloudfare uitgezet, toen ging upgrade goed.

Reageer