Beantwoord

Modem ingeleverd in de winkel, maar ik krijg herinneringen

  • 30 March 2024
  • 7 reacties
  • 98 keer bekeken

Het abonnement voor internet thuis heb ik beƫindigd vanwege een verhuizing. De modem heb ik ingeleverd bij de winkel van KPN in Ede op 4 februari 2024. Ik heb gevraagd om een ontvangstbevestiging, maar deze heb ik niet gekregen omdat dit niet gebruikelijk zou zijn.

Nu krijg ik e-mails van KPN dat ik de modem moet inleveren, maar dit heb ik dus al gedaan. Ik kan deze e-mails niet beantwoorden (no reply e-mail). Ik kan niet bellen naar KPN omdat ik nu in het buitenland woon.Ā 
Ā 

Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 2 April 2024, 12:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @jadenhartogĀ 
Vanuit het buitenland kun je KPN bellen met het nummer +31 6 1200 1200
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Ā 

Reputatie 7
Badge +8

Vul je profiel in hier op het forum dan kan een moderator met je mee kijken en het afmelden voor je.

mā€™n klantnummer is (ā€¦)

Reputatie 7
Badge +8

Niet open en bloot op het forum maar in je privƩ profiel.

Als het kan deze post nog verwijderen.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @jadenhartogĀ 

Welkom op het forum van KPN.

Je persoonlijke gegevens en je klantnummer van KPN, kun je plaatsen in je forum profiel zoals mede forumlid @Roos79Ā al aangaf.

Klik op jouw roze bolletje met de letter J naast de blauwe button met de tekst ā€œ+ Stel je vraagā€.
Vervolgens klik je op Mijn Profiel en daarna op Bewerk Profiel.
Dan kom je uit op het veld waar je jouw persoonlijke gegevens kunt invullen.

Vergeet niet de volgende gegevens in te vullen:
(Deze gegevens zijn alleen voor jezelfĀ en een moderator inzichtelijk)

  • Je KPN klantnummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer (van je oude woonadres in Nederland)
  • En in het veld ā€œPersoonlijke Opmerkingenā€ plaats je de laatste 4 cijfers van je Nederlandse Bankrekeningnummer in, waar KPN van incasseerde.

Een KPN moderator kan dan in jouw gegevens kijken, en aangeven dat de apparatuur is ingeleverd in een KPN Winkel in Ede.

Bedankt voor de reacties to nu toešŸ˜€

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jadenhartog!

Ik hoop dat ik je gerust kan stellen door aan te geven dat je de herinneringen gewoon kunt negeren. Jij hebt je apparatuur al lang bij ons ingeleverd, maar vanuit de winkel is dit blijkbaar niet gemeld waardoor je deze herinneringen nu ontvangen hebt. Dat is niet iets waar jij iets aan kunt doen en je hoeft je er dan ook niet meer druk over te makenĀ šŸ˜ŠĀ 

Reageer