Vraag

Haperende wifi via Experiabox V10a na update 5 april

  • 18 April 2024
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Na de laatste update van 5 april heb ik een haperd wifi. Op de experia box v10a blijft het blauwe lampje aan de zijkant van de box knipperen. Wat kan ik doen om het te verhelpen, buiten de standaard oplossingen om? Dat heb ik namelijk al geprobeerd. Alvast bedankt.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Caroline09, als dat blauwe knipperende lampje op de Experia Box V10A het wireless lampje is, dan is dat prima. Een blauw knipperend wireless lampje betekent dat de wifi verbinding aan staat en actief is op het modem. 

We denken hier op het forum graag met je mee. Voordat ik met adviezen of tips ga gooien, kan je eerst uitleggen wat je bedoelt met de standaard oplossingen die je al hebt geprobeerd? Alleen dan weten we hier daadwerkelijk wat je al geprobeerd hebt. 

Toch alvast een tip, heb je onze Wifi Manager al gevolgd? Probeer die eens. Deze servicetool controleert je hele verbinding en helpt je om wifi optimaal in te stellen. Dat helpt in de meeste gevallen goed. Er komt ook altijd een advies of een oplossing uit, ik ben benieuwd welke dat bij jou is.

Reageer