Vraag

Kan niet meer inloggen op Experia Box V10A

  • 1 February 2022
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb sinds vorige week problemen met het inloggen op de Experia box V10A. Op de app geeft hij aan dat het wachtwoord incorrect is. Afgelopen weekend heb ik daarom de Experia gereset. Een paar uur heb ik toen kunnen inloggen, maar daarna niet meer. 
Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Besy69! Zou je wat meer informatie kunnen geven? Met wat voor apparaat je probeert in te loggen bijvoorbeeld. En of je meerdere browsers hebt geprobeerd. Als je Windows 11 gebruikt kan het een probleem met IPv6 zijn. Is dat voor jou ook van toepassing? 

Hallo Bram,

Ik log in met behulp van de KPN Thuis App. Dit heb ik geprobeerd op zowel een Andriod als IOS apparaat. 

Probeer deze link eens.

https://mijnmodem.kpn/login.htm

Daar kan ik wel inloggen. Dat is het probleem ook niet. Het gaat erom dat ik alleen via de KPN Thuis app kan kijken of mijn 4 Super WiFi punten het doen en die eventueel aan te passen.

Misschien de app een keer verwijderen en opnieuw installeren. Soms kan het helpen. Telefoon en apps zijn soms rare combinaties.