Beantwoord

Regelmatig uitvallen van Experia Box V10a. Lampje wordt rood

  • 15 January 2022
  • 1 reactie
  • 180 keer bekeken

Vanaf 2014 gebruikte ik de Experia box v8. De wifi heeft altijd goed gewerkt. Behalve de tv apps en verbinding via Coogle Chrome werd steeds slechter. Derhalve heb ik via Canal digitaal op 17 jan jl een Experia box V10a ontvangen. Dezelfde twee kabels tw phone en dsl in de box gestopt.  De box staat op een kast in de kamer. De wifi werkte perfect en er zijn geen haperingen meer in tv apps en Coogle Chrome.  Echter de wifi, het lampje wordt rood, valt regelmatig weg. De laatste 3 keer bij wisselende tijden Na knopje aan en uit te doen gaat alles weer perfect werken tot het tja in afwachting tot heb weer gebeurd. Ook heb ik de reset met een paperclip ingedrukt, niet wetend wat voor effect dit heeft.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 January 2022, 13:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Willem Willems, welkom bij ons op het forum. De verbinding met het nieuwe modem is ook nog niet optimaal dus. Wat voor abonnement heb je nu precies? Je noemt dat je de Experia Box van Canal Digitaal hebt gekregen, heb je nu een abonnement via hun? Als dat zo is kunnen wij er niets meer over zien, dat gaat dan volledig via Canal Digitaal (of Online.nl, want daarmee werken zij samen). Als het nog wel een abonnement via ons is kan ik met je meekijken, kan je meer vertellen over wat voor abonnement het nu is?