Beantwoord

Router terugsturen terwijl ik in buitenland zit...

  • 8 April 2024
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

Wat te doen?
Ik wist niet dat ik de router moest terugsturen naar verhuizing. Ik kreeg vanuit de oude huisbaas waarvan ik huurde 4 weken later te horen dat er een kpn retourdoos ligt terwijl ik tegenwoordig in het buitenland zit. KPN nergens via de chat te bereiken, kan vanuit hier niet bellen. Waardeloos met alle aanmaningen terwijl de opzegafdeling mij negeert over de kwestie.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 9 April 2024, 22:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U kunt KPN vanuit het buitenland bellen op nummer +316 1200 1200.

Reputatie 7
Badge +11

U kunt KPN vanuit het buitenland bellen op nummer +316 1200 1200.

Of via Facebook of via X bereiken @Mikek123 

Reputatie 7
Badge +9

@Mikek123 waar is de router nu dan? Bij jouw in het buitenland of in je oude huis in Nederland. 

Heb je niet iemand in Nederland die het even kan verzorgen? Desnoods de huisbaas. Er zijn verder geen kosten aan verbonden (antwoordnummer namelijk).

Helaas niemand in Nederland hiervoor. Huisbaas gaf aan dit zeker niet te willen doen. (verouderde man). Nummer kan ik helaas niet met deze simkaart bellen. Familie vind het onzin dat kpn hiervoor geen oplossing biedt/ reageert op mijn mails. 

Reputatie 7
Badge +24

Nummer kan ik helaas niet met deze simkaart bellen. 

Waarom niet? Het is een gewoon normaal nummer.

Kan je met je huidige simkaart geen +31 nummer bellen???? (welk land zit je, in EU land zou het gewoon moeten kunnen)

+316 1200 1200 (aantikken om te bellen; standaard kosten)

Verder nog Facebook (KPN) en X (KPNwebcare)

Er zal hier nog een KPN Moderator komen. Vul voor die persoon even het (oude) adres van het abonnement in, NAW, én het voormalige klantnummer. 
https://forum.kpn.com/settings/profile

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mikek123,

Het modem is nog wel aanwezig op je oude adres? 

In de bevestiging van de opzegging van een abonnement, vind  je altijd het volgende stukje terug:

‘Je ontvangt een retourdoos voor de apparatuur
Enkele werkdagen voor de beëindiging van jouw abonnement ontvang je een retourdoos waarmee je de apparatuur kan terugsturen.
Verdere instructies voor het terugsturen van de apparatuur vind je in die doos.’

Kan uiteraard zijn dat je daar even overheen gekeken hebt, maar het modem is en blijft ons eigendom en moet eigenlijk wél naar ons terug. Ik snap heel goed dat je oude huisbaas zich niet geroepen voelt om het pakketje weg te brengen (ook al is dat volledig kosteloos), maar wij hebben niet de mogelijkheid om iemand langs te sturen om het modem op te halen. Dit is dus ook niet iets waar we een oplossing voor hebben anders dan dat iemand het modem in de retourdoos inlevert bij een PostNL punt. 

Reageer