Beantwoord

SagemCom Fast5359 tijd/datum incorrect (ntp) na firmware update

  • 17 April 2024
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

na de firmare update van gisteren (16-april 2024) staat de datum/tijd van de SagemCom router op 13 sep 2023 15:32 uur ipv 16 april 2024 17:10 uur. Loopt nogal achter dus.    NTP servers zijn niet (meer?) aan te passen en tijd/datum zijn niet in te stellen.   Soft en Hard reset hebben geen oplossing geboden.   

Firmware level is nu V12.C.23.04.39.

Voor deze firmware update had ik hier geen last van.  Ik heb DHCP problemen nu….gaarne oplossing.

icon

Beste antwoord door MaxvDedem 18 April 2024, 13:21

Bekijk origineel

4 reacties

Misschien even een fabrieks-reset geven @MaxvDedem ?

 

Reputatie 7
Badge +8

Klinkt als de oudere versie. Staat er geen melding om te upgraden naar V12.C.23.15.06 om te zien of dit het probleem oplost.

Nee, de upgrade knop is ‘greyed out’, ook na de power-off reset, en er was een upgrade aangekondigd voor gisternacht...ik was niet thuis dus ik kan slechts hopen dat het gebeurd is.  Ik zal morgen een factory reset doen idd en kijken of dat het probleem oplost met de NTP en meldt mij weer terug. Dank !

factory reset lost inderdaad het probleem op, nu is ook de upgrade 23.15.06 beschikbaar en gedaan. daar ontstaat een heel ander probleem (port forwarding) maar daar open ik wel een nieuw ticket voor. Dank voor de suggesties!

Reageer