Beantwoord

Servicelampje brandt rood op Experia Box V10

  • 18 August 2023
  • 10 reacties
  • 473 keer bekeken

Vanmorgen regionale stroomstoring. Nadien problemen met experia v10 box.

Lampje service brand oranje  rood. On off  , reset  , en herstel geprobeerd. Helaas blijft rood. Tv melding fout 562

icon

Beste antwoord door joey92 19 August 2023, 12:15

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +5

heeft u glasvezel of een koper verbinding?

indien glasvezel, welke lampjes brandde er op het glasvezel kastje?

Het probleem is opgelost. Om kwart voor elf reageerde alles weer. Waarschijnlijk niet dankzij mij., maar ondanks mij??

Reputatie 6
Badge +5

dan zat waarschijnlijk de wijkcentrale ook eventjes zonder stroom. deze had dan iets langer nodig om weer helemaal operationeel te raken.

goed dat het weer is opgelost.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Ben Veltman en welkom hier op ons forum :)

 

dan zat waarschijnlijk de wijkcentrale ook eventjes zonder stroom. deze had dan iets langer nodig om weer helemaal operationeel te raken.

goed dat het weer is opgelost.

Dat is ook mijn eerste vermoeden. In ieder geval mooi om te lezen dat het probleem inmiddels al is verholpen!

Mijn modem blijft een rood lampje geven op "service”, ondanks een aantal malen reset.

De aansluiting van de glasvezelkabel branden alle drie de lampjes gewoon groen.

Wat is hier aan de hand? Modem vervangen? Is al een oud modem van Telfort. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @SLiCRoberto en bedankt voor jouw bericht!

Dat klinkt niet goed, welk type modem gebruik je precies? De snelste manier om hiermee verder geholpen te worden, is door even te bellen met onze helpdesk. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Mocht het modem moeten worden omgeruild, dan kunnen ze dit direct voor je in gang zetten. 

Experia Box V10 service lampje blijf rood branden ook na (fabrieks) reset.

Experia Box V10 service lampje blijf rood branden ook na (fabrieks) reset.

Heb je glasvezel of koper @huiskes.duuren ?

Indien glasvezel haal de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom.

Brandt het lampje dan nog rood, bel dan even met 0800 0402

 

 

Goedendag

Helaas nog koper.

 

Groetjes

Goedendag

Helaas nog koper.

 

Groetjes

Dan even bellen met 0800 0402 en aangeven: geen werkende diensten @huiskes.duuren 

Reageer