Beantwoord

Sinds vanmorgen geen internet meer

  • 23 January 2022
  • 15 reacties
  • 117 keer bekeken

Sinds vanochtend opeens geen wifi meer, op de modem is het lampje ‘internet’ rood. Modem al aantal keer opnieuw opgestart én gereset maar niets veranderd. 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 23 January 2022, 13:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hallo @Rico S ,

Welk modem heb je en wat voor verbinding?

Glasvezel of koper? En heb je al gekeken of er eventueel een storing gemeld is in jou buurt?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Rico S , dan is het tijd om snel 0800-0402 te bellen. Voor storing en problemen is KPN via dit nummer 24/7 bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +15

@Rico S Welkom op het forum. 

Erg lastig als je geen internet hebt! Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt?

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 

Reputatie 5
Badge +5

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen/postcodecheck.htm

Heb de forumgegevens ingevuld Rutger

@Rico S Welkom op het forum. 

Erg lastig als je geen internet hebt! Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt?

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 

Heb ze ingevuld 

Hallo @Rico S ,

Welk modem heb je en wat voor verbinding?

Glasvezel of koper? En heb je al gekeken of er eventueel een storing gemeld is in jou buurt?

Heb een experiabox v9, en een glasvezel verbinding. Storingen zijn niet gemeld in de buurt..

Sinds vanochtend omstreeks half 12 geen internet meer, lampje op modem (experia box v9) blijft rood branden ook na een aantal keer te hebben gereset en herstart. Er zijn geen storingen in de buurt..

Reputatie 7
Badge +15

@Rico S Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een meting uitgevoerd en meet inderdaad geen signaal op je glasvezelpunt. Hoe branden de lampjes hierop? En heb je deze al eens 2 minuten stroomloos gemaakt? 

Je zit overigens op een forum, hier zal je dus niet direct antwoord krijgen. Omdat we meerdere topics tegelijk afhandelen. Het heeft dus ook geen zin om nieuwe topics aan te maken, ik help je graag verder in dit topic! 

Mocht je wel direct geholpen willen worden kun je in dit geval bellen met 0800-0402. 

@Rico S Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een meting uitgevoerd en meet inderdaad geen signaal op je glasvezelpunt. Hoe branden de lampjes hierop? En heb je deze al eens 2 minuten stroomloos gemaakt? 

Je zit overigens op een forum, hier zal je dus niet direct antwoord krijgen. Omdat we meerdere topics tegelijk afhandelen. Het heeft dus ook geen zin om nieuwe topics aan te maken, ik help je graag verder in dit topic! 

Mocht je wel direct geholpen willen worden kun je in dit geval bellen met 0800-0402

Dat begrijp ik, kwam meer omdat ik blijkbaar ergens op had geklikt dat mn vraag al beantwoord was vandaar.. Heb de modem al een aantal keer 2 minuten stroomloos gemaakt, de lampjes van broadband, power en wireless branden groen

Reputatie 5
Badge +5

En nu wel weer internet/wifi??

Wel vreemd dat er geen storing gemeld is, en de moderator geen signaal meet op jouw adres....

En nu wel weer internet/wifi??

Wel vreemd dat er geen storing gemeld is, en de moderator geen signaal meet op jouw adres....

Nope, internet brand nogsteeds rood

Reputatie 5
Badge +5

Oké, ja dan bellen met 0800 0402

Succes in ieder geval. 

 

Gebeld met KPN, dinsdag komt de monteur. Iedereen in ieder geval bedankt voor het helpen!

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Rico S 

Ik heb een meting uitgevoerd en meet inderdaad geen signaal op je glasvezelpunt. Hoe branden de lampjes hierop? En heb je deze al eens 2 minuten stroomloos gemaakt? 

Je geeft hierop alleen aan, dat je jouw modem al een paar keer stroomloos hebt gemaakt, maar heb je ook het glasvezel ‘kastje’ dezelfde behandeling gegeven? Wie weet help dat.