Beantwoord

Software update V10

  • 2 April 2024
  • 22 reacties
  • 491 keer bekeken

Reputatie 3

Ik zie dat mijn V10 modem nu software versie V1.01.00T04.3Intermediate heeft , is kpn al met de uitrol bezig hiervan en wat zijn de veranderingen???

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 3 April 2024, 09:35

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Dat is leuk @TLB kun je eens een screenshot plaatsen van de inlogpagina s.v.p.

Ik heb ook de V10 met T04 aan het eind en nog niet T04.3Intermediate aan het eind.

Aan het woord Intermediate lijkt het een soort tussen-update als opstapje naar de definitieve update.

Reputatie 3

 

Reputatie 7
Badge +11

Dat bevestigt mijn vermoeden dat het een tussenstap is naar de definitieve update @TLB 

Bedankt voor de schreendump.

Reputatie 3

Graag gedaan😀

 

Reputatie 5
Badge +5

Heb 'm ook zie ik net. Hou mijn hart vast...... 

Voorlopig wil mijn printer niet meer met mijn netwerk verbinden, maar dat zal wel toeval zijn(?) hoop ik........ 

Reputatie 5
Badge +5

En waarom wordt dat eigenijk niet vermeld op de 'product updates' pagina???

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb hier een melding van gemaakt in onderstaande rubriek @JanIvor 

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi all (@TLB

De update van de V10 loopt al een tijdje, maar hadden wij (hier op het forum) in de eerste instantie gemist. Toen waren al heel veel klanten overgezet, maar we zagen er geen vragen over. Dus toen besloten we er eerst geen Product Update voor te maken.

De andere reden is dat de update eigenlijk niets anders is dan de voorbereiding voor de overgang op de KPN Software. Er zitten verder geen aanpassingen in. Zodra we daadwerkelijk gaan migreren naar de KPN Software laten we het natuurlijk weten. Maar dan weten jullie er in ieder geval van. Excuses voor de onduidelijkheid!

Reputatie 3

Paul,

Bedankt voor de uitleg, en succes straks met de uitrol van de KPN software.

met vriendelijke groet,

Ton

Reputatie 3

Ik weet niet of die intermideate software wel goed is , al meerdere keren internet eruit gelegen, voorheen geen problemen, ik ben blij dat ik nog geen tv van kpn heb.

Reputatie 7
Badge +24

Ik weet niet of die intermideate software wel goed is , al meerdere keren internet eruit gelegen,

Kan je vast een beetje wennen aan de KPN software 😉

Badge +19

Ik weet niet of die intermideate software wel goed is , al meerdere keren internet eruit gelegen, voorheen geen problemen, ik ben blij dat ik nog geen tv van kpn heb.

Kan me niet voorstellen dat het aan de update ligt want bij mij is er totaal geen uitval.

Reputatie 3

Mijn Tp-link Deco’s achter de V10 vallen nu regelmatig uit. 

Dit na die update heb ik het vermoeden , voorheen geen problemen , er is niets veranderd in thuisnetwerk

Deco’s staat in ap mode en wifi in v10 uit. Toch raar

Reputatie 7
Badge +24

Mijn Tp-link Deco’s achter de V10 vallen nu regelmatig uit. 

Wat verstaat u onder "vallen uit"? Hele netwerk weg? Of internet niet beschikbaar? 

Reputatie 3

De deco wifi punten vallen regelmatig uit , leds branden rood , in logfile  van v10 niet bijzonders te zien , behoudens nieuwe dhcp lease.

Reputatie 7
Badge +24

De deco wifi punten vallen regelmatig uit , leds branden rood , in logfile  van v10 niet bijzonders te zien , behoudens nieuwe dhcp lease.

Dan ligt dat aan de Deco’s denk ik. Of aan de manier waarop ze verbonden zijn.

U heeft 1 Deco bekabeld aangesloten op de Experiabox? Heeft u ook nog tv ontvangers? 

Reputatie 3

3 deco’s met ethernet kabels, ik heb geen tv ontvangers

Reputatie 3

Kan ik niet de vorige software versie van de V10 terugkrijgen?

deze problemen had ik toen ook met de box 12 , daarom heb ik de v10 weer geïnstalleerd.

Reputatie 7
Badge +11

Kan ik niet de vorige software versie van de V10 terugkrijgen?

 

Nee, dat kan niet @TLB de huidige firmware is een tussenoplossing voor de grote firmware-update in de loop van dit jaar.

Reputatie 7
Badge +24

Kan ik niet de vorige software versie van de V10 terugkrijgen?

Nee. Dat doen ze bij KPN niet...

Reputatie 3

Na even spanningsloos maken van V10 is nu de wifi Deco’s al weer een paar dagen stabiel.

geen onderbrekingen meer gehad tot nu toe

@Paul van KPN this update V1.01.00T04.3Intermediate broke DHCP, since the update devices are no longer able to renew IP address until the modem is restarted (which I need to do every morning). 

And I cannot backup my settings and I do not want to enter everything manually again.

 

Reageer