Beantwoord

Via mijn Box 12 kan ik www.overons.kpn niet breiken

  • 23 April 2024
  • 8 reacties
  • 140 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

@Maja van KPN @Raymondt Hi allemaal,

Ik loop met mijn Box 12 tegen precies hetzelfde probleem aan. www.overons.kpn is niet bereikbaar, volgens de melding die ik krijg.

Is al meer bekend over een eventuele oplossing?

Piet.

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 April 2024, 12:07

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Piet vd Vooren,

Ik heb je even een eigen topic gegeven aangezien dit de eerste keer is dat we hier een melding over ontvangen van iemand die een Box 12 in gebruik heeft 🤔 Jij krijgt ook exact dezelfde dns_probe_finished_nxdomain melding te zien als de Box 14 gebruikers uit het vorige topic?

@Maja van KPN Klopt helemaal, Maja.

Ik heb de Box 12 sinds 22 maart. In eerste instantie stond daar de vorige versie van de firmware op, en toen kon ik alleen op het modem inloggen via http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login, niet via mijnmodem.kpn. De website www.overons.kpn was toen gewoon voor mij bereikbaar.

Op 11 april heb ik een update van de Box 12 ontvangen met de nieuwste firmware, en vanaf dat moment had ik de nieuwe interface en moest ik inloggen via mijnmodem.kpn. Sindsdien is www.overons.kpn niet meer bereikbaar.

Piet.

Reputatie 7
Badge +9

Bekend probleem @Maja van KPN 😜

Reputatie 7
Badge +20

Ok duidelijk @Piet vd Vooren, het gaat bij jou dus mis sinds je modem de KPN software heeft (waar de V14 ook op draait).

Ik ga er intern even achteraan!

Reputatie 7
Badge +21

Dit lijkt op een “herhaling van fouten”.

Het is al weer een jaar of wat geleden, maar de KPN Box 12 heeft dit probleem eerder gehad.
In het pré KPN software tijdperk eindigend met firmware SGEJ1000060E herinner ik me ook een versie die dit probleem met www.overons.kpn had. Dat zou het modem-team toch ook nog moeten weten.
Speelt de verwarring met mijnmodem.kpn nu weer ???

Dit lijkt op een “herhaling van fouten”.

Het is al weer een jaar of wat geleden, maar de KPN Box 12 heeft dit probleem eerder gehad.
In het pré KPN software tijdperk eindigend met firmware SGEJ1000060E herinner ik me ook een versie die dit probleem met www.overons.kpn had. Dat zou het modem-team toch ook nog moeten weten.
Speelt de verwarring met mijnmodem.kpn nu weer ???

Bij mij wel, in ieder geval.

Piet.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Piet vd Vooren,

Dit issue is bekend bij het modem-team en wordt via de volgende software update voor zowel de V12 als de V14 opgelost! Wanneer die precies uitgerold gaat worden, dat is nog niet bekend. Weet dus wel dat we er druk mee bezig zijn 🙂

Hi @Piet vd Vooren,

Dit issue is bekend bij het modem-team en wordt via de volgende software update voor zowel de V12 als de V14 opgelost! Wanneer die precies uitgerold gaat worden, dat is nog niet bekend. Weet dus wel dat we er druk mee bezig zijn 🙂

Dat is goed nieuws, @Maja van KPN.

Ik wacht het af!

Piet.

Reageer