Beantwoord

Wegvallend internet op modem

  • 2 April 2024
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Sinds een paar dagen valt mijn internet random weg, voornamelijk op slot 1 van mijn router.

Pogingen van resetten van het modem werkt maar even, maar het blijft instabiel. Ik heb het vermoeden dat de router aan het sneuvelen is, maar in de warboel van vragen, chatbots, forums en kpn app is het nu kastje naar de muur, voor iets wat niet heel moeilijk hoeft te zijn..

Hoe gaat dit opgelost worden? 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 2 April 2024, 13:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Bazu 

Welkom op het forum van KPN

Ik adviseer je daarom ook om telefonisch contact op te nemen met de storingsdienst van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via KPN Mobiel 1200.
Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Doorverbinden met een medewerker wegens een storing en je wordt doorverbonden.

De medewerker van de storingsdienst (technische afdeling) kan dan jouw lijn door meten, vanaf de wijkcentrale tot in het modem van KPN.
Mochten daar problemen uit naar voren komen, dan kan daar verdere actie op ondernomen worden, zoals een mogelijke omruiling van het modem.

Reageer