Beantwoord

Welk modem terugsturen naar KPN?

  • 2 April 2024
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb als gevolg van abonnementswijzigingen momenteel drie verschillende modems van KPN in huis. Nu heb ik - begrijpelijk - het verzoek gekregen om twee modems terug te sturen naar KPN, maar er staat niet bij welke twee modems retour moeten. Uiteraard behoud ik zelf een modem om te kunnen blijven internetten e.d.. 

Mijn vraag is of het nog uitmaakt welke modems ik terugstuur naar KPN?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 April 2024, 21:15

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Welke types modem heb je?

Stuur de oudste modellen terug en houd de nieuwste @Piet vd Vooren 

Je hebt de keus in volgorde van oudheid:

V7, V8, V9, V10, V10a, KPN Box12, V14

Ik heb als gevolg van abonnementswijzigingen momenteel drie verschillende modems van KPN in huis. Nu heb ik - begrijpelijk - het verzoek gekregen om twee modems terug te sturen naar KPN, maar er staat niet bij welke twee modems retour moeten. Uiteraard behoud ik zelf een modem om te kunnen blijven internetten e.d.. 

Mijn vraag is of het nog uitmaakt welke modems ik terugstuur naar KPN?

Aanvullende vraag: houd KPN bij welke modems een klant in zijn bezit heeft?

Ja @Piet vd Vooren , theoretisch zou je er geen 3 kunnen hebben, je hebt de modems in bruikleen en bij vervanging dient de oude retour te gaan en nog theoretischer, als je de oude niet inlevert krijg je de nieuwe niet eens mee.

Maar de praktijk is blijkbaar weerbarstiger, zoals ook op Marktplaats te zien is en bij Bol.com

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb als gevolg van abonnementswijzigingen momenteel drie verschillende modems van KPN in huis. Nu heb ik - begrijpelijk - het verzoek gekregen om twee modems terug te sturen naar KPN, maar er staat niet bij welke twee modems retour moeten. Uiteraard behoud ik zelf een modem om te kunnen blijven internetten e.d.. 

Mijn vraag is of het nog uitmaakt welke modems ik terugstuur naar KPN?

Aanvullende vraag: houd KPN bij welke modems een klant in zijn bezit heeft?

Ja... volgens mij wel. KPN weet wat ze u ooit toegstuurd hebben en welke u dus zou horen te gebruiken. Maar als u een andere gebruikt kan dat gewoon. En als u een andere terug stuurt hoort u er ook nooit meer iets van.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Piet vd Vooren,

Als alle 3 de modems geschikt zijn voor je huidige verbinding, mag je zelf weten welke van de 3 modems je graag wil houden en dan de andere 2 terugsturen 😊

Reageer