Beantwoord

Welke apparatuur retour bij opzeggen?

  • 20 January 2022
  • 7 reacties
  • 1020 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement  van kpn opgezegd  moet ik het apparaten terug sturen ?   

icon

Beste antwoord door RBxx 20 January 2022, 20:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Manal 2020 alles wat je in bruikleen hebt moet terug, dat zijn bijvoorbeeld modem inclusief voeding, tv decoder(s) inclusief voeding.

Wifi versterkers zijn je eigendom en mag je houden.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Manal 2020 

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling sturen we je een retourdoos
inclusief retoursticker met instructies voor het terugsturen van de ontvangen apparatuur.
Je hebt 14 dagen om de ontvangen apparatuur aan kpn terug te geven.
Je kunt ook een eigen doos gebruiken.
De doos geef je af bij een PostNL locatie. (Bewaar het verzendbewijs wat je krijgt.)

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

bron: Terugsturen | KPN.com

Reputatie 7
Badge +11

Wifi versterkers zijn je eigendom en mag je houden.

Niet perse, als er ooit vanuit bijvoorbeeld dit forum gratis Experia Wifi's gestuurd zijn dan zijn ook deze in bruikleen.

 

Voor zover ik weet volgt er altijd een mail met wat er allemaal retour moet, ook volgt een retourdoos.

Wifi versterkers zijn je eigendom en mag je houden.

Niet perse, als er ooit vanuit bijvoorbeeld dit forum gratis Experia Wifi's gestuurd zijn dan zijn ook deze in bruikleen.

 

Voor zover ik weet volgt er altijd een mail met wat er allemaal retour moet, ook volgt een retourdoos.

Hallo @NHendriks , ik ben zo vrij het niet met je eens te zijn, maar dat is een andere discussie.

 

@NHendriks  ,

Ik denk ook niet dat KPN die dingen gaat hergebruiken.Dus waarom zouden ze die dan terug willen?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo allen, Experia Wifi apparatuur hoeft niet retour gestuurd te worden, ook al is die apparatuur gratis verstrekt @NHendriks
Het gaat enkel om de Experiabox en eventuele tv-ontvangers. Beide inclusief voeding.
 

Reputatie 7
Badge +11

Hallo allen, Experia Wifi apparatuur hoeft niet retour gestuurd te worden, ook al is die apparatuur gratis verstrekt @NHendriks
Het gaat enkel om de Experiabox en eventuele tv-ontvangers. Beide inclusief voeding.
 

Ah, omdat er in de doos nog wel eens stond dat het een bruikleenapparaat betrof was ik ervan onder de indruk dat deze ook retour moesten in dat geval.