Vraag

WiFi valt soms uit, ondanks SuperWifi

  • 10 November 2022
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Al een paar keer gebeld voor het weg vallen van de wifi, telkens hebben ze van kpn al een paar keer gereset en alle handelingen zijn al verschillende keren uit gevoerd. Het lampje van de wifi op de experiabox 12 knippert steeds en dan valt de wifi verbinding weer even uit.  Hat telkens het resette help ook niks.

Ook heb ik al 2 super wifi punten aangeschaft en nog is dit niet verbeterd.

Kan het misschien aan de experiabox 12  liggen, misschien moet deze maar vervangen worden.

Ik ben het bellen een beetje zat, wachtjden zijn erg lang en telkens wordt je verwezen naar de kpn site. We overwegen toch langzamerhand  om over te stappen naar een ander provider.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Zijn de SuperWiFi's met een kabel aangesloten op het modem? Heeft u draadloze verbindingssets in huis bijvoorbeeld voor de tv ontvanger?

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en welkom @Oscar2019, we hebben geen reactie meer van je gezien, ik hoop dat je intussen verder gekomen bent.

Zo niet, deel dan gerust meer over hoe je jouw SuperWifi aangesloten en geplaatst hebt. Je leest ook in ons Kennisbankartikel alles over SuperWifi, inclusief tips over aansluiten en gebruiken.