1Password opnieuw activeren via KPN

  • 25 October 2023
  • 4 reacties
  • 212 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi goedemiddag, ik heb recent een 1password abonnement afgesloten. Super programma wat ik al een poos gebruik. Nu heb ik een probleem. Na de activatie van 1password heb ik van de week het hoofdwachtwoord gewijzigd en dat is door 1password niet goed opgeslagen, ik ben ook niet zo slim geweest de emergency kit op te slaan dus je voelt het al...ik kom er niet meer in. Met hulp van de support club van 1password heb ik nu een geheel nieuw account maar nu ben ik het abonnement kwijt van KPN wat aan het oude account zat...kunnen jullie mij hiermee helpen want met 1password support kom ik daar niet uit. 
ik moet dus eigenlijk 1Password opnieuw activeren via KPN. Ik ben via support van 1 password er al achter dat je het niet kan activeren aan een bestaand account dus desnoods maak Ik weer een nieuw account. Hopelijk weet iemand de oplossing. Deactiveren en activeren via mijnkpn is het laatste wat ik wil. 

 

Admin edit: afgesplitst en eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1
Badge

Helemaal niemand? ook niet van KPN, bij KPN Webcare verwijzen ze naar 1password support en die zijn heel duidelijk: 

Reactie van 1password support: At this time we are waiting on KPN to finish a few things on their end before we can start linking their subscriptions to existing accounts. As such, any subscription purchased through them can not be used yet.

 

Dus als er iemand van KPN meeleest...ik wil graag een nieuwe activatielink ontvangen, heb nu een betaald abonnemet via MIJNKPN waar ik niets mee kan, per 18-11 kan ik het uitzetten en opnieuw aanzetten...

 

Reputatie 6
Badge +8

Dit helpt je niet direct iets, maar waarom sluit je dat abonnement via KPN af? Dan ben je in de toekomst ook afhankelijk van je KPN abo en kun je niet makkelijk weg. En je ervaart nu zelf dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Sluit gewoon rechtstreeks een abonnement af bij 1Password.

 

Reputatie 1
Badge

Hi snap ik, via KPN is het nl goedkoper.

€ 2.99 bij KPN en € 3.49 bij 1 Password.. 😂

 

Maar je hebt gelijk….ze sturen je heen en weer en als je er niet goed in thuis bent heb je een probleem...Het is denk ik erg moeilijk een nieuwe activatielink te sturen.

Zelfs na het antwoord van 1 password dat zij nu de KPN activatie niet kunnen linken aan een bestaand account krijg ik een bericht: “ super dat het gelukt is bij 1password” 🤣 Je kan er maar beter om lachen….

Reputatie 1
Badge

Dit helpt je niet direct iets, maar waarom sluit je dat abonnement via KPN af? Dan ben je in de toekomst ook afhankelijk van je KPN abo en kun je niet makkelijk weg. En je ervaart nu zelf dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Sluit gewoon rechtstreeks een abonnement af bij 1Password.

 

by the way, weg kun je altijd..export maken van je huidige 1password wachtwoorden, en rechtstreeks afsluiten bij hen...importeren en...dooor ;-)