Beantwoord

F-Secure ID PROTECTION verlopen

  • 28 August 2022
  • 2 reacties
  • 353 keer bekeken

Ruim voor 31 juli ben ik overgestapt van XS4ALL KEY naar F-Secure ID PROTECTION op basis van onderstaande tekst:

We bieden u 12 maanden kosteloos een vervangende wachtwoordmanager aan (t.w.v. €79,90 per jaar). Deze dienst heet 'F-Secure ID PROTECTION' en is ook een product van F-Secure. De wachtwoordmanager werkt zoals u gewend bent. U krijgt opnieuw 10 licenties. Zo maakt u kosteloos gebruik van F-Secure ID PROTECTION

Groot was mijn verbazing toen ik onlangs zag dat ik F-Secure ID PROTECTION niet meer kon gebruiken (lees: synchroniseren is uitgezet) omdat mijn abonnement verlopen zou zijn. Hoe kan dat na zo'n korte tijd?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 31 August 2022, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hier:

https://forum.kpn.com/online-veiligheid-25/mijn-f-secure-werkt-niet-meet-na-de-overstap-naar-kpn-567072

Hebben ze het over 2 maanden...

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en welkom op ons forum @JdG-Drh.

Door vakantiedrukte zijn we minder snel bij je topic dan anders. Ik lees dat je een F-Secure pakket had maar dit niet meer werkt. Ben je intussen verder gekomen? Had je dit aanbod vanuit XS4ALL ontvangen? Zo ja, dan raad ik je aan om contact met XS4ALL op te nemen. Hun klantenservice is gewoon bereikbaar, ook nadat je overgezet bent naar de techniek van KPN. Je kan ze bereiken op 020-3987666. Hun contactpagina kun je hier vinden. Het is geen pakket dat we vanuit KPN aanbieden, vandaar mijn advies om even te overleggen met de XS4ALL helpdesk.