Beantwoord

Hoe kan ik de Pop-up browserbeveiliging F-Secure verwijderen

  • 12 December 2023
  • 40 reacties
  • 1180 keer bekeken

Geen idee wat er nu weer is gebeurd, maar bij elk bezoek aan (in dit geval Bol.com maar ook bij marktplaats etc), verschijnt er rechtsonder kort een behoorlijke popup die me erg irriteert.

In de instellingen kan ik 1-2-3 niet vinden waar ik dat kan uitzetten.

Wie helpt me verder op weg?

 

 

icon

Beste antwoord door Frank7376236266226 13 December 2023, 15:33

Bekijk origineel

40 reacties

Er zit blijkbaar niets anders op dan de extensie uit te zetten. Ik hoop dat in de toekomst daar nog een update voor komt met uitgebreidere instellingen.

Reputatie 1

Er zit blijkbaar niets anders op dan de extensie uit te zetten. Ik hoop dat in de toekomst daar nog een update voor komt met uitgebreidere instellingen.

ja maar ben je dan nog beschermd door de antivirus van KPN?

hier ook uit gegooid irri popups heel de tijd .

Reputatie 7
Badge +24

Hi allen, 

Ontzettend naar dit, ik heb voor nu geen oplossing maar ik heb dit bij de juiste mensen neergelegd. Ik verwacht dat ik een update en eventueel oplossing begin volgende week heb. 

Voor nu ben ik jullie dankbaar voor jullie geduld. 

Hi allen, welkom op het forum. 

Ik kan het me voorstellen dat dit kanp vervelend is. 

Dankjewel Frank voor je terugkoppeling hier en voor het melden van de oplossing! 

Dit is toch geen oplossing?

Ik heb Edge en dat helpt dus niet.

 

Reputatie 1

Heej is het opgelost? hier ineens de popups bij Marktplaats en ebay niet meer.

Toch een betere oplossing. Als je in Chrome naar je extensies gaat, en je klikt bij de F-secure extensie op de 3 puntjes onder elkaar, kun je die popup uitzetten heb ik gemerkt. Zie screenshot, ik heb op Wanneer je op de extensie klikt aangevinkt en vervolgens doet ie niet meer vervelend.

 

Godzijdank werkt dit in Chrome.
De gek die dit uitgevonden heeft moeten ze een enkele reis Timboektoe geven.

 

voor Edge

Instellingen/systeem/meldingen

App KPN veilig opzoeken

vinkje bij banner weghalen

Heej is het opgelost? hier ineens de popups bij Marktplaats en ebay niet meer.

Voor firefox zijn de popups stilzwijgend weer verdwenen. Volgens mij ook voor de andere browsers. Ik denk dat ze het zelf ook niet zo'n goed idee vonden.

Reputatie 7
Badge +24

Hi allen, welkom op het forum. 

Ik kan het me voorstellen dat dit kanp vervelend is. 

Dankjewel Frank voor je terugkoppeling hier en voor het melden van de oplossing! 

Hoi Alex_P , misschien dat jullie even kunnen kijken hoe je deze ellende bij Firefox uitzet, want dit is echt meer dan hinderlijk .

Lastig, we hebben namelijk geen invloed op wat browsers zelf doen. Ik neem het wel mee. 

 

 

Voor firefox zijn de popups stilzwijgend weer verdwenen. Volgens mij ook voor de andere browsers. Ik denk dat ze het zelf ook niet zo'n goed idee vonden.

Ik dacht het niet, Hopsaflopsa! Bij mij blijven die irritante F-secure popups nog steeds de zoekresultaten blokkeren! Daarnet nog…
Hopelijk komt er nu echt snel een oplossing. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Arlynn, zou ik van jou een screenshot mogen van wat jij exact ziet in Firefox?

Ik gebruik al jaren Firefox, en dat tot grote tevredenheid.
Het heeft even geduurd, maar nu is de maat vol met deze super irritante popup.
Helaas kan geen van de Firefox gebruikers op dit forum een oplossing bieden hoe deze popup te blokkeren.
Als dat wel zo is had ik graag daarvan gehoord want KPN blijk het niets uit te maken dat er veel ergernissen over zijn.

Reputatie 2
Badge

U kunt nu de meldingen voor Vertrouwd Winkelen configureren in de instellingen bij "Veilig Browsen" > "Vertrouwd Winkelen". U kunt bijvoorbeeld meldingen voor veilige websites uitschakelen en alleen waarschuwingen krijgen voor winkelsites met een twijfelachtige of slechte reputatie.

Arlan, bedankt voor je reactie.

Helaas heeft de F-Secure versie die KPN aan hun klanten aan bied niet de mogelijkheid om in de instellingen van "Veilig browsen” de instelling "Veilig winkelen” aan te passen. Hierdoor is het niet mogelijk "Uit”niet aanwezig.

Toch bedankt voor uw input.

Reageer